search
menu

هتل آپارتمان هامون مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هامون مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان هامون مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان هامون مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان هامون مشهد


هتل آپارتمان هامون یکی از هتل های تک ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۰ در ۶ طبقه تاسیس شده است و از مجموعه های نوساز این شهر به حساب می آید که با امکانات رفاهی مناسب آماده استقبال از میهمانان عزیز است. از مزایای این هتل آپارتمان می توان به نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی اشاره کرد. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان از بازار رضا، مجتمع تجاری زیست خاور، مجتمع تجاری الماس شرق، پارک میرزا کوچک خان، پارک کوهسنگی و سرزمین موج های آبی نام برد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۷.۵ کیلومتر است. همچنین از هتل با ماشین حدود ۲۰ دقیقه تا راه آهن و ۱۵ دقیقه تا ترمینال فاصله دارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر زیارتی را داشته باشید، Hamoon Hotel Apartment با داشتن امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب مکانی ایده آل برای اقامت محسوب می شود.

امکانات کلی هتل آپارتمان هامون مشهد


تلفن و اینترنت بی سیم در لابی و اتاق ها، رستوران، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه و اتاق چمدان از جمله امکانات موجود در هتل آپارتمان هامون هستند. پارکینگ هتل به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به مسافرانی است که با خودروی شخصی سفر می کنند. برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و پله اضطراری در هتل تعبیه شده است. همچنین برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در هر یک از طبقات وجود دارد. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق ها و فضاهای عمومی هتل بسیار تمیز و پاکیزه بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن ها انجام می گیرد. علاوه بر خدمات گفته شده، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، پرینتر و فتوکپی نیز در دسترس هستند. اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل آپارتمان هامون مشهد رایگان بوده و برای کودکان بین ۵ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه اقامت نیم بها است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان هامون مشهد دارای انواع سوئیت های دو نفره، سوئیت دو نفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهار نفره، آپارتمان یک خوابه چهار نفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه پنج نفره، آپارتمان یک خوابه پنج نفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه شش نفره و آپارتمان یک خوابه شش نفره فولبرد است که متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامت دلنشینی را در این هتل آپارتمان تجربه کنید. هر یک از ۱۶ واحد اقامتی دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، دراور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار با هزینه هستند. سیستم اعلام حریق و اطفا حریق در اتاق ها موجود بوده و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل می آید. آشپزخانه و وسایل پخت و پز در اتاق ها در دسترس هستند. همه واحدها ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان هامون مشهد دارای رستورانی تمیز با فضایی بسیار آرام و دلنشین در طبقه همکف است که با ظرفیت ۶۰ نفر و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فست فود آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. صبحانه به صورت سلف سرویس در این هتل سرو می شود.

فاصله هتل آپارتمان هامون مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پروما: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است