search
menu

هتل آپارتمان حکیم مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان حکیم مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان حکیم مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان حکیم مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان حکیم مشهد


هتل آپارتمان حکیم مشهد از هتل های نزدیک به حرم در شهر مشهد مقدس است که در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردیده و در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. زائرانی که در هنگام سفر به مشهد اولویتشان نزدیک بودن به حرم است، با اقامت در این هتل در کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به درب ورودی باب الرضا مشرف خواهند شد. این هتل آپارتمان دارای ۴ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی است و همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به میهمانان سراسر کشور هستند.
هتل آپارتمان حکیم مشهد دارای کیفیت مطلوب و مناسبی است که در طی سال های فعالیت توانسته رضایت گردشگران و زائران را کسب کند. هتل آپارتمان حکیم مشهد با قیمت مناسب خود سالانه میزبان مسافران زیادی است که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر مقدس می شوند. برای دسترسی به فرودگاه مشهد می توانید از ترانسفر رفت و برگشت استفاده کنید. این هتل با بیش از ۱۵ سال سابقه جزو پرطرفدارترین هتل های منطقه به شمار می رود. برای دسترسی به حرم مطهر نیز سرویس رفت و برگشت در ساعات مشخص از شبانه روز دایر گردیده تا مسافرانی به راحتی به حرم مشرف شوند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان حکیم مشهد


لابی هتل آپارتمان حکیم با ظرفیت ۱۵ نفر از امکانات عمومی برخوردار است که برخی از امکانات ارائه شده در لابی این هتل آپارتمان عبارتند از رستوران، کافی شاپ، آسانسور، تاکسی سرویس، اینترنت وای فای رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان. شما با انتخاب این هتل مطمئنا اقامتی خاطر انگیز خواهید داشت. هتل آپارتمان حکیم مشهد به عنوان هتلی معمولی با قیمت ارزان و نزدیک به حرم جزو هتل های محبوب به شمار می رود که با ارائه امکانات و خدمات مناسب انتظارات مهمانان را بر طرف می کنند. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان حکیم مشهد یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت خوب دارای انواع واحد های اقامتی است که این واحدها عبارتند از اتاق دو تخته، آپارتمان یکخوابه سه نفره، آپارتمان یکخوابه چهار نفره و آپارتمان دوخوابه چهار نفره. هیچ یک از اتاق های موجود در این هتل آپارتمان شامل ظرفیت اضافی نیست، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان دقت داشته باشید. همه واحدهای موجود در این هتل آپارتمان به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند.
اتاق های هتل آپارتمان حکیم مشهد دارای طراحی و چیدمان زیبایی هستند و اقامتی راحت و همراه با آسایش برای گردشگران فراهم می کنند. در برخی اتاق های این هتل آپارتمان امکان پخت و پز نیز وجود دارد. امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل آپارتمان عبارتند از سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، مبلمان همراه با فضای نشیمن، چای ساز، یخچال، رخت آویز و آشپزخانه. همچنین حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق های این هتل شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل آپارتمان دارای ظرفیت ۵۰ نفر بوده و با دکوراسیون و میز و صندلی های چوبی انواع غذاهای ایرانی و محلی را به صورت منویی سرو می کند. این رستوران دارای فضای جادار و نمای زیبایی است که غذاهای با کیفیت برای میهمانان ارائه می دهند. در صورت اقامت در این هتل برایتان صبحانه به صورت رایگان سرو می شود ولی برای وعده های دیگر نیازمند پرداخت هزینه مجزا هستید.

فاصله هتل آپارتمان حکیم مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است