search
menu

هتل حافظ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل حافظ مشهد
امکانات هتل حافظ مشهد
خدمات هتل حافظ مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل حافظ مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل حافظ مشهد


مشهد نامی آشنا برای دوستداران سفر و گردشگری است. علاوه بر امکانات مدرن و مراکز تفریحی فراوانی که در این شهر وجود دارد، وجود حرم مطهر امام رضا(ع) به شهر مشهد جلوه ای خاص و ویژه بخشیده است که این شهر را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل می کند. هتل حافظ مشهد از جمله قدیمی ترین و باسابقه ترین هتل های این شهر است که در نزدیکی یکی از ورودی های اصلی حرم مطهر رضوی، یعنی ورودی باب الجواد قرار گرفته است. این هتل از بهترین هتل های یک ستاره شهر مشهد محسوب می شود که به منظور رفاه حال مسافران در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می شود نسبت به قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند.
هتل حافظ با ایستگاه قطار شهر مشهد فاصله چندانی ندارد و هزینه هتل به گونه ای است که مهمانان می توانند با بودجه های محدود نیز به راحتی در این هتل اقامت داشته باشند و از امکانات رفاهی و خدمات مطلوب هتل بهره مند شوند. شما می توانید برای سفر به شهر مشهد و اقامت در این هتل زیبا نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و با اقامت در این هتل، لحظات زیبایی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل حافظ مشهد


موقعیت مکانی هتل حافظ مشهد به گونه ای است که مهمانان علاوه بر دسترسی به حرم مطهر رضوی، به راحتی می توانند به دیگر اماکن مهم شهر نظیر بازار فرش فروش ها، بازار سرشور و حمام مهدی قلی بیگ که یکی از معروف ترین موزه های شهر مشهد است دسترسی داشته باشند و از اقامت خود لذت ببرند. هتل دارای لابی با فضایی دلنشین و دوست داشتنی است که به منظور استراحت مسافران با امکاناتی نظیر مبلمان، میز و تلویزیون مجهز شده است.
رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۱۵۸ نفر از مهمانان پذیرایی می کند و علاوه بر ارائه غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ، دارای بوفه سلف سرویس نیز است که امکان انتخاب انواع سالادها و ترشی های خوشمزه را برای مهمانان فراهم می کند. کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف قرار گرفته و با نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های خوش طعم از مهمانان پذیرایی می کند. لازم به ذکر است که این هتل دارای امکانات رفاهی دیگری مانند آسانسور، سیستم اعلام حریق، نمازخانه و... نیز است که اقامت در هتل را برای مهمانان لذت بخش تر و دوست داشتنی تر می کند.

خدمات هتل حافظ مشهد


علاوه بر امکانات رفاهی مناسبی که در هتل حافظ مشهد وجود دارند، این هتل خدمات بسیار خوبی را نیز به مسافران خود ارائه می دهد و از این جهت همواره توانسته رضایت کامل مهمانان را جلب کند. پرسنل مجرب هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و فضای دوستانه ای که در هتل برقرار است آرامش کامل را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل دارای خدمات خانه داری است و با سرویس واحدهای اقامتی، خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. از خدمات محبوب هتل می توان به گشت های درون شهری و برون شهری آن اشاره کرد که در بین مهمانان محبوبیت فراوانی دارد. از دیگر خدماتی که این هتل را به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران شهر مشهد تبدیل کرده اند می توان به خدمات ترانسفر، تاکسی سرویس، خشکشویی، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل حافظ مشهد در ۶ طبقه بنا شده و دارای ۵۱ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۱۵۱ تخت می رسد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می توان به اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته آن اشاره کرد که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.
از آنجایی که هتل حافظ مشهد هتلی یک ستاره است نمی توان انتظار داشت که واحدهای اقامتی آن به امکانات لوکس و مدرنی مجهز شده باشند. با این حال واحدهای اقامتی هتل حافظ همگی دارای فضایی تمیز، زیبا و دلنشین هستند که با امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس فرنگی، لوازم بهداشتی، کمد لباس، صبحانه، مبلمان و... مجهز شده اند و اقامت خوبی را برای مهمانان رغم می زنند.

فاصله هتل حافظ مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Parisa Qotaslou
۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰‌

برخورد بد پرسنل. عدم نظافت روزانه. ظروف ملامین سلف سرویس. صبحانه فقط کره گیاهی و مربا و چای. غذای مانده رو گرم میکردن برای شام یا ناهار. برای این هتل ۱ ستاره هم زیاده
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayدی