search
menu

هتل گلسا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گلسا مشهد
امکانات عمومی هتل گلسا مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گلسا مشهد


هتل گلسا یکی از هتل‌های لوکس در شهر مشهد مقدس است و به عنوان هتل‌آپارتمان در میان هتل های مشهد محبوبیت دارد. این هتل‌آپارتمان سه ستاره بوده و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. هتل‌آپارتمان گلسا در سال ۱۳۹۷ تأسیس‌شده و جزو هتل‌های نوساز و تمیز است، همچنین ظاهر این هتل همراه با معماری داخلی و دکوراسیون بسیار شیک هستند و بی‌شک موردتوجه همه مسافران قرار می‌گیرد. به دلیل فاصله اندک آن تا حرم مطهر امام رضا موردتوجه مسافران و زائران زیادی قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. از این هتل تا باب الجواد حدوداً ۶ دقیقه به صورت پیاده است که در هر ساعتی از شبانه‌روز خواستید به راحتی می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید. همچنین با توجه به محل قرارگیری این هتل تا جاهای دیدنی شهر مشهد فاصله اندکی خواهید داشت، برخی از جاهای مشهور عبارت‌اند از پارک کوهسنگی، پارک ملت مشهد، مراکز تجاری و خرید، موزه و آرامگاه نادرشاه افشار و هلیوم پارک مشهد.

امکانات عمومی هتل گلسا مشهد


پشت ساختمان این هتل فضای سبز وجود دارد و مسافران می‌توانند در زمان‌های اوقات فراغت در این بخش استراحت کنند. همچنین لابی هتل نیز زیبا بوده و با بهترین امکانات رفاهی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. از جمله سایر امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به تاکسی‌سرویس اشاره کرد که از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد بازدید کنید. سایر خدمات نیز عبارت‌اند از خشک‌شویی، سیستم اعلام حریق و خدمات خانه که به صورت روزانه دایر هستند. هتل‌آپارتمان گلسا دارای پارکینگ بوده و برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، جای نگرانی نیست. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که معلولیت جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل به صورت دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. در تمامی اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، حمام اختصاصی، کتری برقی و تخت‌های استاندارد بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها تمیز هستند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان و کودکان ۲ تا ۵ ساله نیز به صورت نیم‌بها و برای بالای ۵ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. زمان دریافت اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


مورد جالب‌توجه در این هتل وجود رستوران در ۳ طبقه مجزا است که مسافران می‌توانند از منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فست فود و محلی را سفارش دهند. همچنین کیفیت غذای این رستوران به قدری خوب است که مطمئناً مسافران نیز خوششان خواهد آمد. علاوه بر رستوران نیز محلی به عنوان کافی‌شاپ دایر گردیده شده و انواع نوشیدنی و خوراکی برای مسافران سرو می‌کنند. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید وعده صبحانه را به صورت رایگان و سلف‌سرویس میل کنید و برای وعده‌های ناهار و شام نیز با پرداخت هزینه موردنظر می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.

فاصله هتل گلسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۳۸۰ متر
فاصله تا پارک باغ ملی مشهد: ۶۵۵ متر
فاصله تا بازار رضا: ۶۷۰ متر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه نادری: ۸۵۰ متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است