search
menu

خانه مسافر گلچین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر گلچین مشهد
امکانات عمومی خانه مسافر گلچین مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران خانه مسافر
فاصله خانه مسافر گلچین مشهد تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره خانه مسافر گلچین مشهد


خانه مسافر گلچین مشهد در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. این خانه مسافر یکی از مکان های اقامتی در نزدیکی حرم مطهر رضوی است و جزو محبوب ترین مکان ها در میان گردشگران به شمار می رود. از بهترین مزیت های این هتل می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و چندین جاذبه گردشگری اشاره کرد. خانه مسافر گلچین دارای ۳ طبقه و ۱۵ واحد اقامتی است که در طول سال آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. معمولا در هنگام سفر به شهر مقدس مشهد از دغدغه های اصلی مسافران انتخاب محل اقامت مناسب است، به طوری که اکثرا مسافران ترجیح می دهند در نزدیکی حرم مطهر اقامت کنند. البته در نزدیکی و محدوده حرم نیز تعداد زیادی هتل و هتل آپارتمان باکیفیت دایر گردیده است تا رضایت مسافران را جلب کنند. در میان این هتل ها، با اقامت در هتل آپارتمان گلچین مشهد در عرض ۲۰ دقیقه پیاده روی دسترسی به حرم مطهر خواهید داشت. همچنین به دلیل نوساز بودن از اسباب و وسایل مدرن و مناسبی استفاده گردیده است. بنابراین به دلیل نزدیکی به حرم می توانید در هر ساعتی که دوست داشته باشید برای زیارت به حرم بروید. همچنین ایستگاه اتوبوس و مترو نیز در نزدیکی این خانه مسافر قرار دارند و برای رفت و آمد در میان جاهای دیدنی شهر کاربرد دارند. علاوه بر اینها، چندین مراکز خرید و رستوران‌ نیز در نزدیکی خانه مسافر گلچین وجود دارند.

امکانات عمومی خانه مسافر گلچین مشهد


در زمان فراغت خود می توانید از اینترنت لابی استفاده کرده و عکس های یادگاری تان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل آپارتمان را دارید، لازم به ذکر است که قیمت مناسب این مکان با فضایی شیک و زیبا و خدمات عالی آماده استقبال از میهمانان سراسر کشور هستند. کارکنان و پرسنل خانه مسافر گلچین مشهد مجرب و کاربلد بوده و همگی با تلاش های شبانه روزی در فراهم نمودن اقامتی راحت و آرام نقش دارند. از امکانات عمومی این خانه مسافر می توان به ترانسفر رفت و برگشت برای بازدید از جاذبه های دیدنی با هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم نیز در ساعات مختلفی از شبانه روز دایر است. در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. خدماتی نظیر خشکشویی نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد. در لابی هتل نیز امکاناتی مانند گاوصندوق، اتاق چمدان و میز تور و بلیط گردشگری و تاکسی سرویس وجود دارند. در این خانه مسافر خدمات شایسته به شما ارائه می شود و برای راحتی زائران و گردشگران اقدامات زیادی انجام می گیرد. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این خانه مسافر در شهر مشهد ممنوع است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی در این خانه مسافر بزرگ و دلباز هستند، انواع این واحدها نیز عبارتند از سوئيت یکخوابه و سوئیت دوخوابه که این سوئيت ها دارای تختخواب های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، و شش تخته هستند. همه واحدها دارای پنجره های بزرگی بوده و بدین جهت نورگیر هستند. در واحدهای این خانه مسافر امکان آشپزی نیز برایتان مهیا گردیده است. در داخل این واحدها می توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال، تلفن، اسپیلت، مبلمان و کمد لباس بهره مند شوید. همچنین در داخل واحدها نیز حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران خانه مسافر


رستوران مدرن این خانه مسافر گنجایش ۶۰ نفر را دارد. در داخل سوئيت ها نیز می توانید در آشپزخانه آشپزی کنید، اما اگر تمایلی به پخت غذا نداشته باشید، به راحتی می توانید در رستوران موجود غذا سفارش داده و نوش جان کنید. با اقامت در این خانه مسافر می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شوید ولی برای وعده های دیگر باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

فاصله خانه مسافر گلچین مشهد تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است