search
menu

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان گل نرگس مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان گل نرگس مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان گل نرگس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان گل نرگس مشهد


هتل آپارتمان گل نرگس مشهد جزو هتل های یک ستاره در شهر مشهد است که در سال ۱۳۷۶ افتتاح گردیده و در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. از مزیت های این هتل آپارتمان می توان به دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید و جاذبه های دیدنی، تفریحی و تاریخی مانند خانه ملک، برج تجاری آلتون، بازار طلا و جواهر خیابان خسروی و بازار جنت اشاره کرد. هتل آپارتمان گل نرگس دارای ۵ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی است که ظرفت ۶۰ مسافر را دارد. اگر به دنبال محل اقامت اقتصادی هستید، هتل آپارتمان گل نرگس انتخابی بی نظیر برایتان خواهد.
همچنین این هتل آپارتمان در خیابان امام خمینی مشهد قرار دارد و تا حرم مطهر امام رضا حدودا ۲۵دقیقه پیاده راه خواهید داشت که در صورت استفاده از ماشین حدودا ۱۰ دقیقه فاصله وجود دارد، البته شاید در این لحظه برایتان سوال ایجاد شود که هتل آپارتمان گل نرگس مشهد به حرم مطهر نزدیک نیست، ولی جزو مکان های محبوب مسافران شناخته می شود و تنها دلیل این امر قیمت ارزان و کیفیت عالی ارائه شده نسبت به قیمت آن است که در هنگام خرید بلیط هواپیما به رزرو این هتل آپارتمان نیز اقدام می نمایند. با اقامت در این هتل آپارتمان به ایستگاه مترو نیز نزدیک خواهید بود و دسترسی به مراکز دیدنی شهر مشهد از طریق آسان است، به طوری که در لابی این هتل آپارتمان می توانید از تاکسی سرویس بهره مند شوید و به نقاط مختلف شهر بروید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان گل نرگس مشهد


از جمله امکانات عمومی ارائه شده در این هتل آپارتمان می توان به اینترنت وای فای باهزینه اضافی در لابی، رستوران و کافی شاپ و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۸ خودرو اشاره کرد. هتل آپارتمان گل نرگس نسبت به امکانات ارائه شده از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است و برایتان اقامت عالی در محیطی آرام و دنج فراهم می کنند. در محوطه این هتل آپارتمان نیز فضای سبز وجود دارد که می توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. در لابی هتل تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، نمازخانه و چایخانه سنتی وجود دارند. همچنین در صورت نیاز می توانید از خشکشویی موجود در لابی این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوید. علاوه بر موارد گفته شده، در لابی این هتل آپارتمان مبلمان راحتی قرار دارد و در صورت نیاز می توانید خستگی در کنید، روزنامه بخوانید و تلویزیون ببینید.
همچنین کپی و پرینت، دستگاه واکس کفش نیز در لابی به چشم می خورند که جزو مزایای این هتل آپارتمان به شمار می رود. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل آپارتمان آماده ارائه امکانات به صورت ۲۴ ساعته به مسافران هستند و برای فراهم نمودن اقامتی خوش در تلاش هستند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این محل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


اتاق های هتل آپارتمان گل نرگس دارای چیدمان و اسباب مدرنی هستند، همه واحدها دارای مبلمان راحت و پنجره های نورگیر با پرده های زیبا آراسته شده اند و برایتان اقامتی دلپذیر فراهم می سازند. از امکانات مهم این هتل خدمات خانه داری است که به طور روزانه انجام می گیرد و واحدهای اقامتی به طور مرتب نظافت می شوند. واحد های اقامتی در این هتل آپارتمان های یکخوابه دونفره و آپارتمان های دوخوابه چهارنفره هستند. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، آشپزخانه با وسایل پخت‌وپز، یخچال، تختخواب‌ های استاندارد، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مینی بار باهزینه، تلویزیون و تلفن، کمدلباس، هستند. در داخل واحدهای اقامتی نیز حمام اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی وجود دارند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل آپارتمان با ظرفیت ۱۰۰ نفر برایتان انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه و باکیفیت ارائه می دهند، همچنین چایخانه سنتی به عنوان مکانی دنج برای صرف عصرانه های خوشمزه در این هتل دایر گردیده است. چایخانه سنتی موجود در این هتل آپارتمان به سبک سنتی طراحی شده و برای عکاسی صحنه های زیبایی دارد.

فاصله هتل آپارتمان گل نرگس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۵۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد: ۱۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است