search
menu

هتل آپارتمان گوهر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان گوهر مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان گوهر مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان گوهر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان گوهر مشهد


هتل آپارتمان گوهر مشهد، یک هتل یک ستاره نوساز است که به تازگی در خیابان معروف امام رضا افتتاح شده است. اقامت در هتل گوهر مشهد انتخاب اول آن دسته از گردشگران و زائرانی است که به دنبال مکانی برای اقامت در احوالی حرم مطهر هستند. به بیانی دیگر با طی کردن مسافت کوتاهی از این هتل، ظرف پنج دقیقه‌ می‌توان به حرم مطهر امام رضا رسید. علاوه بر آن واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان با دارا بودن امکانات رفاهی متنوع اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می‌زنند. لازم یه یادآوری است که چنانچه با خرید بلیط هواپیما مشهد سفر می‌کنید، می‌توانید از سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل نیز جهت سهولت در تردد به فرودگاه مشهد استفاده کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان گوهر مشهد


در هتل آپارتمان گوهر مشهد خدمات رفاهی در طیف نسبتا گسترده‌ای به مهمانان ارائه می‌شود. گفتنی است علاوه بر تنوع امکانات، کیفیت ارائه خدمات‌رسانی به مهمانان نیز در سطح رضایت‌بخشی انجام می‌پذیرد. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی نظیر: روم سرویس شبانه روزی، لابی با ظرفیت ۴۰ نفر، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، اینترنت وای‌فای با حجم نامحدود در لابی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، ارسال فکس، پله‌های اضطراری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری روزانه، خدمات لاندری و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره داشت. خوب است بدانید از آنجا که تردد میان طبقات به وسیله آسانسور صورت می‌گیرد و همچنین امکانات مورد نیاز برای اقامت افرادی که دارای معلولیت خاص جسمانی هستند از سوی هتل گوهر مشهد تدارک دیده ‌شده‌است، این دسته از گردشگران نیز می‌توانند اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.
بعلاوه یکی از امکانات مفید دیگری که از سوی هتل آپارتمان گوهر به مهمانان ارائه می‌شود، بخش راهنمای گردشگری و تور است. در این بخش از هتل می‌توانید از تمامی خدماتی که یک آژانس هواپیمایی ارائه می‌کند نظیر: تهیه بلیط هواپیما یا قطار، در اختیار گرفتن تورلیدر و برگزاری تور تفریحی در فضای داخلی هتل بهرمند شوید. چنانچه قصد دارید با اتومبیل شخصی خود به مشهد سفر کنید، لازم است بدانید که هتل آپارتمان گوهر مشهد فاقد پارکینگ اختصاصی است، با این حال می‌توانید برای پیدا کردن یک پارکینگ عمومی امن در سطح شهر از کارمندان خوش‌برخورد هتل راهنمایی بگیرید تا نزدیک‌ترین پارکینگ عمومی به هتل را به شما معرفی کنند. علاوه بر آن معمولا در روزهای عادی که تعداد مسافران چندان زیاد نیست جای پارک در فضای رو به روی هتل و در خیابان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آپارتمان گوهر مشهد روی هم رفته دارای ۵۶ باب واحد اقامتی است که با داشتن ظرفیت‌های دو تا پنج نفره برای پذیرایی از مهمانان هتل تجهیز شده‌اند. این واحدهای اقامتی در ساختمانی ۵ طبقه قرار گرفته‌اند و پنجره اتاق‌های طبقات فوقانی هتل دارای نمای بیرونی هتل شامل نمای خیابان هتل هستند. تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان گوهر مشهد به گونه‌ای تجهیز شده‌اند تا مهمانان اقامتی بدون دغدغه و لذت‌بخش را تجربه کنند. در واقع امکانات اتاق‌های این هتل، شامل همان امکانات رفاهی می‌شوند که معمولا از هتل‌های یک ستاره انتظار می‌روند. از جمله امکانات رفاهی داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان مبلمان راحتی، کمدلباسی، اینترنت پر سرعت و نامحدود، رخت آویز، یخچال، تلفن جهت برقراری ارتباط با پذیرش، سیستم گرامایش و سرمایش، مینی بار غیر رایگان، آباژور، چای ساز، آب معدنی رایگان و لوازم بهداشتی را ذکر کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


همجواری هتل آپارتمان گوهر مشهد با حرم مطهر علاوه بر امکان دسترسی سریع و آسان زائران به حرم، امکان دسترسی به اماکن دیدنی نزدیک به حرم مطهر از جمله مسجد گوهرشاد، بازار رضا مشهد و آرامگاه نادرشاه را هم فراهم کرده است. توصیه می‌کنیم بعد از زیارت از حرم مطهر و بازدید از اماکن نزدیک به آن، از دیدنی‌های جذاب شهر مشهد غافل نشوید. گفتنی است دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه متروی شهری مشهد که در فاصله یک کیلومتری از هتل قرار گرفته است کار را برای گشت و گذار در سطح شهر مشهد برای مهمانان هتل آپارتمان گوهر مشهد آسان کرده‌است.

رستوران هتل


در رستوران هتل آپارتمان گوهر مشهد برای وعده غذایی صبحانه بصورت سلف سرویس از مهمانان هتل پذیرایی می‌شود. علاوه بر آن مهمانان می‌توانند از منوی رستوران که شامل بیش از ۱۰ نوع غذای مختلف است برای سفارش غذا در وعده‌های ناهار و شام استفاده کنند و از طعم لذیذ غذاهای سنتی ایرانی در رستوران هتل لذت ببرند.

فاصله هتل آپارتمان گوهر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱.۳۴ کیلومتر
فاصله تا پارک میرزاکوچک خان: ۱.۶۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطارشهری بسیج: ۱.۲۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۳۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ظروف: ۱.۳۹ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش: ۱.۴۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است