search
menu

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد


هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد یکی از هتل های یک ستاره و محبوب مشهد است که در بین هتل های هم‌رده خود لوکس و مجلل به حساب می آید. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و این فاصله کم را می توان پیاده طی کرد. هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد با کادری آموزش دیده و مجرب قریب به یک دهه از فعالیتش در این عرصه می گذرد و با امکانات متنوعی پذیرای زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد است.

موقعیت مکانی هتل


هتل Ghasr Aidin Hotel کمی بالاتر از میدان بیت المقدس واقع شده است و از ساختمان هتل تا باب الرضای حرم یک کیلومتر بیش تر راه نیست و مهمانان هتل می توانند در عرض چند دقیقه پیاده روی خود را به حرم برسانند. ضمن اینکه نزدیکی به حرم یعنی نزدیکی به برخی جاذبه های تاریخی شهر مثل خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی و موزه مردم شناسی مشهد. در همین مسیر می توان برای خرید سوغاتی و هدیه به بازار رضا، بازار عباسی قلی خان، بازار چرم و بازار پارچه که از پر بازدیدترین مراکز خرید مشهد سر زد. ایستگاه مترو بسیج نیز چند صد قدم پایین تر از هتل دیده می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل آپارتمان قصر آیدین برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده و در دهه به منظور بالا بردن سطی کیفی امکانات و خدماتش دستخوش تغییراتی شده است. امکانات و خدماتی که این هتل ارائه می دهد به خوبی انتظارات یک گردشگر را برآورده می کند. این هتل دارای پارکینگ، کافی نت، رستوران، آسانسور، کافی شاپ و اینترنت رایگان است و حتی با وجود فاصله کمی که از حرم دارد، سرویس رایگان رفت به حرم را در اختیار مهماناش قرار می دهد.

انواع اتاق های هتل


این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و متشکل از ۵۰ واحد اقامتی است که این واحدها شامل اتاق ها و آپارتمان هایی با ظرفیت های متنوعی هستند. زائرانی که بلیط هواپیما مشهد خریده اند و قصد سفر خانوادگی به این شهر را دارند، آپارتمان های هتل قصر آیدین مشهد گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود. برخی از آپارتمان های یک خوابه این هتل دارای سونا و برخی از آپارتمان های ۲ خوابه اش دارای جکوزی هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق ها و آپارتمان های نقلی این هتل به صورتی دکور شده اند که تقریبا حال و هوای خانه را برای مهمانان خود تداعی می کنند و حتی کاربرد رنگ های ترکیبی در طراحی و دکور اتاق ها آرامش بخش است. برخی از این اتاق ها نورگیری خوبی ندارند ولی امکاناتی مثل میز، سیستم گرمایشی، یخچال، تلویزیون، حمام، مینی بار، لوازم بهداشتی، کمد لباس و اینترنت در این اتاق ها گنجانده شده است.

گزینه های صرف غذا


رستوران هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد در طبقه اول هتل واقع شده و با محیط نسبتا بزرگش قادر است از ۱۰۰ نفر میزبانی کند. این رستوران در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است و اینجا می توان انواع غذاهای ایرانی را سفارش داد. باید توجه داشت که ساعات سرو صبحانه در نیمه اول سال و نیمه دوم سال متفاوت است و در ماه های سرد از ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح و در ماه های گرم از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح به روی مهمانان باز است. کافی شاپ کوچک و نقلی هتل هم در طبقه همکف آن واقع شده و ۲۴ ساعته دایر است. ضمن اینکه خدمات روم سرویس هتل امکان صرف غذا در هتل را برای مهمانان فراهم کرده است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


این هتل نه تنها برای زائران بلکه کسانی که به منظور اهداف کاری بلیط هواپیما مشهد خریده اند، مناسب است چون هتل دارای اتاق مهمانی و جلسات کاری است و خدمات اینترنتی هم ارائه می دهد. یکی از دلایلی که این هتل را نزد مهمانانش محبوب ساخته رسیدگی منظم به امور نظافتی و برخورد حرفه ای کارکنان هتل است. صندوق امانات، دستگاه ATM، نمازخانه، خدمات تور، تهیه بلیط و‌ اتاق چمدان از دیگر امکانات و خدمات هتل آپارتمان قصر آیدین هستند. ضمنا پارکینگ هتل غیرمسقف بوده و ظرفیت آن محدود است.

دلایل انتخاب هتل


برخورد حرفه ای کارکنان
تر و تمیزی اتاق ها
امکانات متنوع
نزدیکی به حرم

فاصله هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باب الجواد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ خونی مشهد:‌ ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسمان ۲: ۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است