search
menu

هتل فردوس مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فردوس مشهد
اماکن نزدیک به هتل فردوس مشهد

درباره هتل فردوس مشهد


هتل فردوس مشهد از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر در مشهد است. فردوس هتلی چهار ستاره است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. هتل فردوس مشهد دارای ۹۸باب اتاق است که در ۱۰ طبقه پراکنده‌ و دو نوع اتاق و سوئیت هستند. هتل فردوس از نظر مکانی موقعیت بسیار خوب و ایده‌آلی دارد. این هتل در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مشهد به نام خیابان امام رضا قرار گرفته که به حرم ختم می‌شود. این موقعیت خوب باعث شده تا میهمانان هتل نه تنها به حرم بلکه به بازارهای مشهور و اطراف حرم مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور دسترسی سریع و بسیار راحتی را داشته باشند.
رستوران هتل فردوس مشهد با ظرفیت ۲۵۰ نفره و انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. میهمانانی که با مشین شخصی به سفر می‌روند معمولا اصلی‌ترین دغدغه‌شان که بیشتر وقتشان را نیز می‌گیرد، بعد از یافتن هتل، پیدا کردن جای پارک برای ماشین است. هتل فردوس مشهد برای این میهمانان خبر خوشی دارد و آن پارکینگ ویژه میهمانان هتل فردوس است که با ظرفیت ۵۰ خودرو، به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است.
پس این میهمانان نگرانی‌ای در مورد جای پارک و هزینه پارکینگ نخواهند داشت. هتل فردوس مشهد به طور کلی ۲۶۵ تخت دارد که در ۹۸ اتاق این هتل قرار گرفته‌اند. دید بیشتر اتاق‌های هتل به سمت کوچه و خیابان است اما برخی از اتاق‌ها به سمت حرم مطهر هستند که میهمانان در صورت تمایل می‌توانند هنگام رزرو هتل روی دید اتاق تاکید کنند. روم سرویس و صبحانه از برخی خدمات این اتاق‌ها است. اتاق‌های هتل فردوس مبله و دارای دراور، آباژور، و کمد لباس است.
تمامی این اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. بد نیست بدانید صندوق امانات نیز در اتاق‌های هتل فردوس مشهد تعبیه شده‌اند تا میهمانان اسناد و اشیاء مهم و ارزشمند خود را با خیالی آسوده در اتاق‌ها قرار دهند.
در این اتاق‌ها چای‌ساز نیز قرار گرفته تا میهمانان برای نوشیدن فنجانی چای مجبور به مراجعه به کافی شاپ و خارج شدن از اتاق نباشند. هتل فردوس مشهد به ایمنی بسیار اهمیت داده و به همین خاطر در تمامی اتاق‌های خود سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق قرار داده است. تلفن و تلویزیون نیز از جمله امکاناتی است که برای راحتی و سرگرمی میهمانان هتل در اتاق‌های فردوس تعبیه شده است. دسترسی به اینترنت برای بسیاری از میهانان امری ضروری است و هتل فردوس با آگاهی از این موضوع امکان دسترسی به اینترنت را در اتاق‌ها ایجاد کرده است. اما اتاق‌ها تنها بخشی نیستند که امکان دسترسی به اینترنت را دارند بلکه میهمانان در لابی هتل نیز امکان دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. البته بد نیست بدانید که گرچه دسترسی به اینترنت در هتل فردوس رایگان است اما میزان استفاده از آن محدود است.
اتاق‌های فردوس مینی بار نیز دارند اما استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. حمام داخل اتاق‌های هتل فردوس دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز هستند و سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی است. پذیرش هتل فردوس با کادری حرفه‌ای و خوش برخورد به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی میهمانان است. اتاق چمدان، اتاق بازی، آسانسور، خدمات خانه داری و خدمات خشکشویی برخی از چندین خدماتی است که توسط هتل فردوس ارائه می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل فردوس مشهد


فاصله هتل فردوس مشهد تا بازار رضا: ۶۰ متر
فاصله هتل فردوس مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل فردوس مشهد تا بازار جنت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل فردوس مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل فردوس مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل فردوس مشهد تا مجتمع الماس شرق: ۱۲ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است