search
menu

خانه مسافر فرزانه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر فرزانه مشهد
امکانات عمومی خانه مسافر فرزانه مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران خانه مسافر
فاصله خانه مسافر فرزانه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر فرزانه مشهد


خانه مسافر فرزانه مشهد از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این خانه مسافر از همان سال اول تاسیس مورد توجه مسافران واقع شده و در میان گردشگران محبوبیت دارد، بدین جهت برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و برای میزبانی از مسافران سراسر کشور آماده گردید. این خانه مسافر در خیابان امام رضای ۵ و محله آرام مشهد واقع شده است که از نظر موقعیت جغرافیایی به چندین مراکز خرید، رستوران و جاهای دیدنی نزدیک است. خانه مسافر نوعی مهمانپذیر یا پانسیون است که امکانات هتل را ندارد اما محل مناسبی برای اقامت به شمار می رود و اینکه از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و خیلی از گردشگران را به سوی خود جذب می کند تا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این محل اقدام نمایند.
خانه مسافر فرزانه یکی از بیست و هشت مهمانپذیر و پانسیون موجود در شهر مشهد است که نسبت به بقیه محبوبیت بیشتری دارد و در طی سال نیز همواره مملو از مسافر می شود. خانه مسافر فرزانه یک ستاره دارای ۶ طبقه بنا و ۲۱ باب اتاق و واحد اقامتی است که ظرفیت ۹۵ مسافر را دارد. این محل اقامت دارای امکانات رفاهی مناسبی است و با توجه به نزدیکی این اقامتگاه به حرم مطهر رضوی مورد استقبال گردشگران و زائران زیادی قرار می گیرد، زیرا در عرض ۶ دقیقه پیاده روی به حرم دسترسی خواهید داشت، همچنین از جاذبه های نزدیک به این خانه مسافر می توان به شهربازی معارفی، بازار مشهد، مساجد قدیمی اشاره کرد. لازم به ذکر است مدیریت و پرسنل این مجموعه برای ارائه خدمات عالی و به یاد ماندنی برای مسافران به طور شبانه روزی در تلاش هستند.

امکانات عمومی خانه مسافر فرزانه مشهد


در قسمت لابی این خانه مسافر اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود و دیگر خدمات ارائه شده در لابی این خانه مسافر نیز عبارتند از صندوق امانات، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، آسانسور و گشت نیم روزی باهزینه، خدمات تور و بلیط و اتاق چمدان. همچنین در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. قابل توجه مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در خانه مسافر فرزانه پارکینگ وجود ندارد و باید در کوچه های اطراف پارک نمایید. به یاد داشته باشید که طبق قوانین این محل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


انواع واحدهای اقامتی در این خانه مسافر بدین صورت هستند: اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، آپارتمان یک خوابه شش نفره، آپارتمان یک خوابه هفت نفره. همه واحدها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، از امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی می توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، کمدلباس، یخچال اشاره کرد. در داخل آپارتمان ها نیز آشپزخانه با تجهیزات کامل آشپزی فراهم گردیده است. همچنین در داخل واحدهای اقامتی حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. زمان تحویل واحداقامتی در این خانه مسافر ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران خانه مسافر


با توجه به این که خانه مسافر فرزانه دارای رستوران است، در صورت اقامت باید برای وعدهای صبحانه، ناهار و شام هزینه مربوطه را پرداخت نمایید و از غذاهای موجود در این رستوران نوش جان کنید.

فاصله خانه مسافر فرزانه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای باباقدرت: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است