search
menu

هتل فراز مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فراز مشهد
اماکن نزدیک به هتل فراز مشهد

درباره هتل فراز مشهد


هتل فراز مشهد از هتل های دو ستاره در شهر مشهد مقدس است که افتخار همجواری با حرم مطهر را دارد. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و هتلی نسبتا تازه ساخت با امکانات و تجهیزات جدید است. هتل فراز ۳۰ واحد اقامتی مختلف دارد که در ۶ طبقه هتل پراکنده‌اند. هتل فراز ظاهری ساده اما بسیار شیک دارد و این ظاهر شیک را نه تنها در طراحی دکوراسیون داخلی خود نیز حفظ کرده است بلکه با اضافه کردن رنگ های یشمی و زرشکی حس شادابی و نشاط را به هتل اضافه کرده است.
از نکات جالب طراحی داخلی هتل اختصاص دادن رنگ‌های مختلف به بخش‌های متفاوت هتل است. به عنوان مثال در تمامی اتاق های هتل فراز مشهد از طیف رنگی قهوه‌ای استفاده شده و در رستوران هتل می توان طیف رنگی سبز را مشاهده کرد. استفاده از رنگ سبز در بخش رستوران احتمالا انتخابی مناسب است زیرا این رنگ حس آرامش را القا کرده و میهمانان با آرامش بیشتری غذای خود را نوش جان خواهند کرد. مشهد شهر پرجاذبه و بزرگی است پس تعجبی ندارد اگر بسیاری از میهمانان با اتومبیل شخصی خود عازم مشهد شوند.
این دسته از میهمانان همیشه نگران پیدا کردن جای پارک مناسب و امنیت اتومبیل‌شان هستند که طبیعی است. اما این میهمانان اگر در هتل فراز مشهد اقامت داشته باشند خیالشان از بابت چای پارک آسوده خواهد بود زیرا هتل فراز فضایی را به عنوان پارکینگ برای میهمانان خود در نظر گرفته و آن را به صورت رایگان در اختیار میهمانان گذاشته است. بد نیست بدانید که پارکینگ هتل فراز مشهد ظرفیت پارک ۹ خودرو را دارد. دسترسی به اینترنت برای بسیاری از میهمانان اهمیت بسیاری دارد و هتل فراز با آگاهی از این موضوع امکان اتصال به اینترنت را در بخش‌های مختلف هتل فراهم کرده است. اینترنت هتل فراز به صورت رایگان در اختیار میهمانان است و حجم مصرفی در نظر گرفته آن ۳۰۰ مگابایت می‌باشد. اتاق‌های هتل فراز همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکانات مختلفی دارند. در تمامی این اتاق‌ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه شده و امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، آب رایگان و تلفن قرار داده شده است. برای سرگرمی میهمانان در اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار داده شده است.
سرویس بهداشتی داخل اتاق ها ایرانی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است. اتاق های هتل فراز فاقد صندوق امانات و چای ساز هستند.
فراز هتلی شش طبقه است و میهمانان برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. میهمانان هتل فراز با اقامت در این هتل به کافی شاپ، اتاق چمدان و گشت نیم روزی هتل دسترسی خواهند داشت. دیگر خدمات و امکاناتی که در هتل فراز وجود دارند و ارائه می شوند عبارتند از: صندوق امانات، دستگاه فوکپی-فکس- پرینتر، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات لاندری( خشک شویی)، شبکه پخش فیلم، مینی بار( با هزینه) و دستگاه خود پرداز. هتل فراز از نظر مکانی موقعیت مناسبی دارد و میهمانان هتل دسترسی آسانی به بسیاری از نقاط مختلف شهر مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور را خواهند داشت. هتل فراز کادری آموزش دیده و حرفه‌ای دارد و پذیرش هتل فراز به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و پاسخگویی به میهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل فراز مشهد


فاصله هتل فراز مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل فراز مشهد تا برج تجاری آلتون: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل فراز مشهد تا بازار جنت: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل فراز مشهد تا بازار رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل فراز مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل فراز مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل فراز مشهد تا موزه مردم شناسی: ۲.۲۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است