search
menu

هتل فجر مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل فجر مشهد
معرفی اتاق ها امکانات اتاق ها
رستوران و کافی شاپ هتل
سایر امکانات هتل فجر
فاصله هتل فجر مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

هتل فجر مشهد


اگر در سفر خود به مشهد بعد از خرید بلیط هواپیما آنلاین دنبال یک هتل نسبتا معمولی با هزینه کم هستید؛ پیشنهاد ما برای شما هتل فجر مشهد است. هتل ۲ ستاره فجر مشهد در واقع یک هتل موقوفه است که در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. بهتر است بدانید که هتل فجر مشهد (Fajr Hotel) در سال ۱۳۷۷ در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش عنصری ۹ با ساختمانی ۷ طبقه افتتاح شده است.
دسترسی مناسب و راحت به جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید مشهد و بازارها، به ویژه بازار رضا (ع) از مزایای انتخاب هتل فجر مشهد محسوب می شود. هتل فجر مشهد از امکانات مناسب و کادری مجرب برخوردار است و می توان با اقامت در هتل فجر، اقامت خاطره انگیزی را تجربه کرد. شما با انتخاب هتل فجر مشهد، علاوه بر استفاده از امکانات اقامتی این هتل، در ثواب انفاق به ایتام و مستمندان تحت پوشش این هتل نیز می توانید شریک باشید.
باغ خونی که یکی از جاذبه‌های تاریخی و مهم مشهد است، همجوار هتل فجر مشهد واقع شده است. باغ خونی، محل معجزه مشهور حضرت رضا (ع) در قرن اخیر است که در سال ۱۳۳۰ قمری و هم‌زمان با سال ۱۹۱۲ میلادی است. روس ها به جهت استیلای استبداد محمد علی شاه قاجار، اقدام به کشتار مردم مشهد و بمب باران گنبد حضرت رضا (ع) نمودند که به صورت معجزه آسایی هیچکدام از بمب های ارسالی، به هدف نخورده و گنبد طلایی امام هشتم آسیبی نرسید.

معرفی اتاق ها امکانات اتاق ها


همان‌طور که اشاره کردیم هتل فجر مشهد ساختمانی ۷ طبقه دارد که ۴۸ اتاق در این طبقات پراکنده هستند. واحد های اقامتی در هتل فجر مشهد به: اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت برای چهار نفر، آپارتمان یک خوابه برای دو نفر، آپارتمان دو خوابه برای چهار نفره و آپارتمان سه خوابه برای شش نفر تقسیم بندی شده است. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات و امکانات موجود اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
بهتر است اطلاع داشته باشید که تمامی اتاق‌ های هتل فجر مشهد بسیار تمیز هستند و به امکانات خوبی مجهز شده اند. از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل فجر مشهد می توان به: سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، دراور، یخچال، پاور سوئیچ، تلویزیون، حمام همراه با لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل


رستوران هتل فجر مشهد، طراحی داخلی با سبکی مدرن دارد و در طبقه اول جای گرفته است. جالب است بدانید که رستوران هتل فجر مشهد، غذا های خود را به صورت منو انتخابی به میهمانان سرو می کند. سرآشپز‌ های رستوران فجر بسیار ماهر هستند و غذا های با کیفیت و خوشمزه ای را طبخ می نمایند. رستوران هتل فجر مشهد با ظرفیت ۱۰۰ نفر هر روز از ساعت ۷٫۳ تا ۹٫۳ آماده سرو صبحانه، ۱۳تا ۱۴٫۳ سرو ناهار و ۲۰ الی ۲۲ صرف شام است.
مدیریت هتل ۲ ستاره فجر مشهد برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان خود در طبقه همکف مکانی دنج و نقلی را طراحی کرده است. مهمانان محترم هتل فجر مشهد می توانند با صرف انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم، کیک های خوشمزه و تازه اوقات آرام و لذت بخشی را سپری نمایند.

سایر امکانات هتل فجر


فروشگاه، نمازخانه، لاندری، لابی، آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی از جمله امکانات موجود در هتل فجر مشهد هستند که برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان فراهم شده است.

فاصله هتل فجر مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع): ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: ۲۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا طرقبه مشهد: ۲۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۸٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است