search
menu

هتل آپارتمان فاخر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان فاخر مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان فاخر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان فاخر مشهد


ازجمله اقامتگاه‌های محبوب و پرطرفدار در شهر مشهد مقدس، هتل‌آپارتمان‌ها هستند. زیرا این اقامتگاه‌ها تمام امکانات رفاهی لازم برای تجربه اقامت آسان و راحت را دارند. یکی از هتل‌آپارتمان‌های خوب و یک ستاره مشهد، هتل‌آپارتمان فاخر مشهد است که در فاصله سه کیلومتری از حرم مطهر واقع شده و در سال ۱۳۹۴ فعالیتش را آغاز کرده است. کارکنان هتل‌آپارتمان (Faakhir Hotel Apartment) بسیار زحمتکش، مجرب و صمیمی هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خاطره خوش هتل را ترک کنند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که به‌جای تهیه بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، زنگ هشدار، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، تلفن (داخلی)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، آتلیه، اتاق تلفن (اپراتور)، روزنامه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، پرینت، فکس، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، سرویس حرم، لاندری (خشک‌شویی)، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صبور هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمناً، یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفر در این هتل‌آپارتمان وجود دارد که از نشست‌ها و جلسه‌های متعدد میزبانی می‌کند.

اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان ۱۰ طبقه ۵۰ واحد اتاق وجود دارد و درمجموع ۲۴۵ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل با امکانات متنوع در این هتل قابل رزرو هستند و مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو تخته، دو تخته فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد، واحدهای یک خوابه سه نفره و واحدهای یک خوابه سه نفره فولبرد هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را منظره زیبایی از حرم مطهر، کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. تمام طبقات دارای پله‌های اضطراری هستند.
نظافت و تمیزی واحدها بسیار رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه واحدها ارائه می‌گردد. در تمام واحدها امکانات رفاهی مناسب نظیر مبلمان، میز، تخت خوابی، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، یخچال، صبحانه، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلفن (داخلی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (چیلر)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله)، دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) در نظر گرفته شده‌اند.
داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز طراحی شده‌اند که دارای وسایل ضروری پخت‌وپز مانند اجاق‌گاز، هود، سینک ظرف‌شویی، کابینت، ظروف پخت‌وپز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه خودشان داخل واحد به آشپزی بپردازند. اقامت در این واحدها بسیار راحت و دل‌چسب است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


«رستوران فاخر» با ظرفیت ۱۲۰ نفر در نیم‌طبقه لابی، در همکف واقع شده و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را به‌صورت منوی انتخاب به مهمانان سرو می‌کند. همچنین، یک کافی‌شاپ در هتل وجود دارد که نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوش‌طعم و لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل‌آپارتمان فاخر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادرشاه افشار: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۱۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۰٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است