search
menu

هتل آپارتمان ایوان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ایوان مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان ایوان مشهد
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ایوان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ایوان مشهد


هتل آپارتمان ایوان مشهد، اقامتگاهی ۱ ستاره است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. مهمانانی که در سفر به مشهد قصد تشرف به حرم مطهر امام هشتم (ع) دارند، با اقامت در هتل آپارتمان ایوان مشهد می توانند تنها با ۷ دقیقه پیاده روی به آستان قدس رضوی دسترسی داشته باشند. امکانات مطلوب و مناسب فراهم شده در هتل، موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به بسیاری از اماکن زیارتی مشهد و جاهای دیدنی مشهد، ازجمله امتیازات مثبت هتل و از اصلی ترین دلایل رزرو هتل آپارتمان ایوان مشهد توسط مهمانان به حساب می آیند. کارکنان هتل آپارتمان Evan Apartment Hotel نیز، بسیار کاردان، مجرب و زحمتکش هستند و برای جلب رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ایوان مشهد


در هتل آپارتمان ایوان مشهد امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد را برای زیارت امام رضا (ع) و گشت و گذار در شهر خریداری می کنند، هتل آپارتمان ایوان مشهد از هر لحاظ می تواند گزینه خوبی برایشان باشد. در این هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان با حجم محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل آپارتمان ایوان مشهد با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، پرینت، خدمات تور، لاندری (خشکشویی)، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه) و روم سرویس به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل خوش برخورد و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان ایوان مشهد در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۲۰ باب اتاق و ۵۰ تخت است. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان شامل سوئیت های دو نفره فولبرد، سوئیت های دو نفره، اتاق های سه تخته، واحد یک خوابه چهار نفره فولبرد و واحدهای یک خوابه چهار نفره هستند. واحدها امکانات گوناگون دارند و مهمانان می توانند نسبت به رزرو اتاقی که باب سلیقه و نیازشان است، اقدام نمایند. تمیزی و نظافت اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها نیز دلباز و شیک هستند.
داخل واحدها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) فراهم شده اند. ضمنا، داخل واحدها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که دارای امکاناتی همچون کابینت، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان به آشپزی در واحدشان بپردازند. اقامت در اتاق های هتل آپارتمان ایوان مشهد بسیار دلچسب و راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم تقاضای سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه منفی یک هتل یک رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و باکیفیت در وعده های اصلی برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کنند.

فاصله هتل آپارتمان ایوان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد مشهد: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۱۰٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است