search
menu

هتل آپارتمان اریکا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان اریکا مشهد
امکانات هتل آپارتمان اریکا مشهد
خدمات هتل آپارتمان اریکا مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان اریکا مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان اریکا مشهد


هتل آپارتمان اریکا مشهد نوسازترین هتل آپارتمان شهر مشهد است که با امکانات رفاهی و خدمات مطلوبی که دارد محیطی آرام و زیبا را برای اقامت مسافران شهر فراهم می کند. فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی زیاد نیست و به خصوص اگر برای رفت و آمد از وسایل نقلیه استفاده کنید در زمان بسیار کوتاهی می توانید به حرم دسترسی داشته باشید. فضای هتل به گونه ای طراحی شده است که دارای یک لابی بزرگ و اتاق هایی شیک و زیباست که اقامت را برای مسافران جذاب و دوست داشتنی می کند. شهر مشهد به دلیل جاذبه های متنوع و معروفی که دارد یکی از پربازدید ترین شهر های گردشگری کشور به شمار می رود که هرساله میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران است. علاوه بر امکانات رفاهی گسترده ای که در این شهر وجود دارد، حرم امام رضا (ع) نیز به شهر جایگاه ویژه ای بخشیده است. اگر قصد مسافرت به این شهر را دارید هتل آپارتمان اریکا مشهد با طراحی مدرن و امکانات خوبی که دارد یکی از مناسب ترین گزینه های اقامت در شهر مشهد است. لازم به ذکر است شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر دوست داشتنی مشهد، در این هتل اقامت داشته باشید و لحظات زیبایی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل آپارتمان اریکا مشهد


امکاناتی رفاهی که در هتل آپارتمان اریکا مشهد وجود دارند این هتل را به یکی از انتخاب های محبوب مسافران شهر تبدیل کرده اند. رستوران هتل دارای فضایی دلباز است که انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را به مهمانان ارائه می دهد. هتل دارای سالن صبحانه خوری است که در آن صبحانه برای مهمانان به صورت رایگان و سلف سرویس ارائه می شود. مسافرانی که با خودرو شخصی سفر کرده اند می توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره مند شوند. فروشگاه موجود در هتل نیز رفت و آمد خسته کننده مسافران برای خرید لوازم جزئی را کاهش می دهد. همچنین این هتل دارای سالن کنفرانس است که امکان برگزاری انواع جلسات کاری و تجاری را برای مهمانان فراهم می سازد. سیستم اطفاء حریق، آسانسور، نمازخانه، لابی مجهز به تلویزیون و مبلمان و... از دیگر امکانات این هتل آپارتمان هستند که در مجموع اقامتی زیبا را برای مسافران رغم می زنند.

خدمات هتل آپارتمان اریکا مشهد


خدمات متفاوتی که در هتل آپارتمان اریکا مشهد به مهمانان ارائه می شود باعث شده است که این هتل به اولویت انتخاب بسیاری از مسافران شهر مشهد تبدیل گردد. هتل اریکا دارای خدمات خانه داری است و از آنجایی که اتاق ها به صورت روزانه سرویس می شوند هیچ مشکلی از نظر تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی احساس نمی شود. هتل داری خدمات خشکشویی است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. به منظور رفاه حال مسافران، هتل سرویس رفت و برگشت به حرم را در نظر گرفته و از این رو ساکنان هتل می توانند به راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می کند. فتوکوپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، خدمات بیدار باش، اتاق تلفن، ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت رایگان و... از دیگر خدمات این هتل آپارتمان به شمار می روند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


ساختمان هتل آپارتمان اریکا مشهد ۱۱ طبقه دارد که واحدهای اقامتی آن در طبقات ۱ تا ۵ پراکنده هستند. این هتل دارای ۴۹ باب واحد اقامتی است و ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۷۹ تخت می رسد. از انواع واحدهای اقامتی هتل می توان به سوئیت دونفره، آپارتمان یکخوابه سه نفره و آپارتمان دوخوابه چهار نفره اشاره کرد که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان اریکا مشهد داری فضایی مدرن و زیبا هستند که اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کنند. از جمله امکانات رفاهی این واحدهای اقامتی می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، حمام، مبلمان، کمد لباس، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، چای ساز، تلفن و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان اریکا مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است