search
menu

هتل آپارتمان احسان مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان احسان مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان احسان مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان احسان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان احسان مشهد


هتل آپارتمان سه ستاره احسان در مشهد در چهارراه شهدا و در نزدیکی حرم در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. دومین شهر بزرگ و مرکز معنوی ایران، مشهد در شمال شرقی استان خراسان واقع شده است. شهر ترانزیت تاریخی مشهد در امتداد جاده ابریشم، که در لغت به معنای «محل شهادت» است، بیشتر به دلیل قرار گرفتن آرامگاه امام رضا، امام هشتم شیعیان، در آن مشهور است. از مزایای اقامت در این هتل آپارتمان می‌توان به نزدیک بودن به حرم مطهری رضوی، بازار رضا، باغ نادری، موزه آستان قدس رضوی و پارک کوهسنگی اشاره کرد که مورد توجه زائران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. موزه‌های متعددی که در مجموعه حرم قرار دارد، ترکیبی از نمایشگاه‌ها را در خود جای داده است. مشهد مرکز زعفران جهان است و در هیچ جای دیگری جز بازارهای اطراف میدان فلکه آب، معامله بهتری نخواهید داشت. یادگاری‌های زیارتی نیز در خیابان‌ها دیده می‌شوند. فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۱۰.۳ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان Ehsan Apartment Hotel اقامتی مقرون به صرفه و خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان احسان مشهد


پذیرش این هتل آپارتمان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل آپارتمان احسان مشهد دارای ۷ طبقه و ۴۸ اتاق است که برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. اینترنت رایگان با حجم نامحدود، تلویزیون و تلفن در لابی موجود است. همچنین برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی تعبیه شده است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوند. فکس، فتوکپی، اتاق چمدان، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این هتل آپارتمان به شمار می‌آیند. با وجود کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق در لابی و اتاق‌ها از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. هتل آپارتمان احسان مشهد دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. پذیرش خانم مجرد با مدرک شناسایی معتبر صورت می‌گیرد. برای اقامت کودکان زیر سه سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه‌ای دریافت نمی‌‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان احسان مشهد عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته توئین
• سوئیت رویال دو تخته
• اتاق سه تخته
• آپارتمان یک خوابه چهار نفره
• آپارتمان یک خوابه پنج نفره
• آپارتمان یک خوابه هفت تخته
توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیتی برای تخت اضافی ندارند. اتاق‌های این هتل آپارتمان مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، یخچال، دراور، مبلمان و تلویزیون صفحه تخت است. سرویس اتاق به صورت شبانه روزی در دسترس است. صندوق امانات و چای ساز نیز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد. همچنین هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان احسان مشهد دارای یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در طبقه منفی یک با ۱۵۰ نفر ظرفیت است. برای سرو انواع نوشیدنی‌های سنتی و مدرن می‌توانید به چایخانه سنتی و کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل آپارتمان احسان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۹۵۰ متر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است