search
menu

هتل ادریس مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ادریس مشهد
امکانات عمومی هتل ادریس مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ادریس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ادریس مشهد


هتل دو ستاره ادریس مشهد در سال ۱۳۸۴ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۵ برای هرچه بهتر شدن کیفیت ارائه خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با سابقه یکی از نزدیکترین هتل‌ ها به حرم مطهر امام رضا به شمار می رود و همین امر جزو بهترین ویژگی های هتل ادریس به شمار می رود. این هتل دارای ۷ طبقه و ۷۰ واحد اقامتی است و در طول سال آمادگی میزبانی از ۲۰۰ مسافر را به طور همزمان دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به بازار امام رضا و بازار هفده شهریور مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد. از هتل ادریس تا فرودگاه مشهد حدود ۲۰ دقیقه راه دارید که از طریق تاکسی های فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت و اینکه این هتل زیبا به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به بسیاری از جاهای دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت.
در واقع می توان گفت هتل ادریس مشهد با موقعیت مکانی عالی نسبت به حرم و دارا بودن اتاق های بزرگ همراه با فضای تمیز و دلنشین یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای اقامت در مشهد به شمار می رود تا با خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد به رزرو این هتل نیز اقدام نمایید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید. این هتل جزو بهترین هتل های دو ستاره در شهر مشهد شناخته می شود، زیرا در مقایسه با هتل های هم تراز خود از کیفیت خدمات ویژه ای برخوردار است. در هتل ادریس مشهد خدمات و امکانات ایده آل به بهترین شکل ممکن در اختیار مسافران قرار داده می شود.

امکانات عمومی هتل ادریس مشهد


از جمله خدمات ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به صورت رایگان اشاره کرد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، خیالشان از بابت ماشین راحت باشد. اینترنت وای فای به صورت رایگان در لابی ارائه می شود. لازم به ذکر است در صورت اقامت در Edris Hotel اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خودتان ندارید. از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل می توان به لابی مجهز به مبلمان، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد، همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف امکان استفاده از آسانسور وجود دارد، علاوه بر موارد گفته شده خدماتی نظیر خشکشویی نیز با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
هتل ادریس مشهد به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب خدمات سالانه مسافر زیادی دارد و پرسنل مجرب این هتل در حال خدمت رسانی به مسافران گرامی هستند تا اقامتی به یاد ماندنی داشته باشند، به طوری که در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و به محض ورود شما به لابی با استقبال گرم کارکنان رو به رو خواهید شد. در قسمت ورودی و در کنار پله ها قسمت رمپ برای مسافرانی تعبیه شده است که مشکلات جسمانی دارند و به وسیله ویلچر حرکت می کنند، همچنین برای راحتی این مسافران امکانات رفاهی مناسب دیگری نیز در نظر گرفته شده است. در قسمت لابی بخشی با نام اتاق چمدان وجود دارد تا زمان فرارسیدن پروازتان وسایلتان را به آنها بسپارید، پس با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت سفر رویایی خود را آغاز نمایید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از اتاق‌ دو‌تخته دوبل و توئين و اتاق سه‌ تخته و سوئيت تکخوابه دونفره و سوئيت دو‌خوابه چهارنفره. همه واحدها دارای چیدمان ساده‌ ای هستند و با امکانات رفاهی مطلوب خود به طور روزانه نظافت می شوند. از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، تختخواب های راحت، رخت آویز، تلویزیون، مبلمان و یخچال و مینی بار غیررایگان اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از امکانات خاص ارائه شده در این هتل در مورد اینترنت وای فای با هزینه در داخل اتاق هاست. حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. سوئيت های این هتل قابلیت تخت اضافه را دارند و برای آن دسته از مسافرانی مناسب هستند که به صورت گروهی و دسته جمعی سفر می کنند. همه واحدهای اقامتی در این هتل دارای طراحی زیبا و دکوراسیون دلنشینی هستند که با ارائه امکانات رفاهی عالی اقامتی دلنشین برای مسافران رقم می زنند.

رستوران هتل


در این هتل رستورانی با ظرفیت ۳۰۰ نفر وجود دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کنند، همچنین کافی‌شاپی نیز در این هتل دایر است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کنند. با اقامت در این هتل صبحانه رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت نمایید.

فاصله هتل ادریس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۸۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۸۵۰ متر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است