search
menu

هتل آپارتمان درسا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان درسا مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان درسا مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان درسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان درسا مشهد


هتل آپارتمان درسا یکی از هتل‌های جدیدالاحداث در شهر مشهد است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۹ افتتاح‌شده و فاصله‌ کوتاهی تا حرم مطهر امام رضا دارد که همین امر سبب می‌شود تا مسافران زیادی را از نقاط مختلف کشور به‌سوی خود جذب کند. هتل درسا با پرسنل مجرب و آموزش‌دیده خود آماده پذیرایی از مسافران بوده و برای فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. این هتل ساختمانی ۶ طبقه است که طبقه منفی ۱ مخصوص پارکینگ بوده و طبقه همکف نیز به‌عنوان لابی و پذیرش، رستوران و کافی‌شاپ هستند، بقیه طبقات نیز به اتاق‌ها اختصاص داده‌شده است.
با توجه به کیفیت و امکانات ارائه‌شده در این هتل هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه پرداخت می‌کنید، پس با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل سفری بی‌نظیر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. بازار سرشور و بازار رضا ازجمله بازارهای نزدیک به این هتل هستند که در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این بازارها خرید کنید. همچنین چندین جاذبه دیدنی مشهور مانند خانه تاریخی داروغه، آرامگاه پیر پالاندوز، خانه تاریخی ملک مشهد، موزه آستان قدس رضوی در فاصله نزدیک این هتل واقع‌شده‌اند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان درسا مشهد


در این هتل آپارتمان خدمات و امکانات بسیار خوبی ارائه می‌شود، از امکانات مشهور می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و آسانسور اشاره کرد. در هتل آپارتمان درسا مشهد امکاناتی نظیر اینترنت در لابی، صندوق امانات، خشک‌شویی در حال خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. همچنین در صورت نیاز به فتوکپی می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید. ترانسفر رایگان از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود. در هتل آپارتمان درسا تمامی شرایط و ضوابط هتلداری به‌خوبی رعایت می‌شود و بر همین اساس اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت ۳۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. ضمناً سرویس رفت‌وبرگشت رایگان به حرم مطهر برای راحتی مسافران در نظر گرفته‌شده است که هرروز در سه نوبت انجام می‌گردد، اما اگر ساعت حرکت این سرویس برایتان مقدور نباشد، با خیال راحت می‌توانید خودتان پیاده به حرم بروید. در هتل آپارتمان درسا امکانات ویژه‌ای برای جانبازان و معلولین فراهم‌شده است تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند. گشت درون‌شهری و برون‌شهری، اتاق چمدان، روم سرویس به‌صورت ۲۴ ساعته، نمازخانه در لابی این هتل انجام می‌گیرند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل آپارتمان درسا دارای ۳۲ واحد اقامتی بوده و ظرفیت ۱۲۰ نفری دارد. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان درسا عبارت‌اند از سوئیت دونفره، آپارتمان یک‌خوابه سه‌نفره، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره، آپارتمان یک‌خوابه پنج‌نفره و آپارتمان دوخوابه شش‌نفره و آپارتمان دوخوابه هفت‌نفره. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند، پس در هنگام رزرو این هتل به تعداد نفراتتان دقت کنید. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل انجام می‌گیرد و تمامی واحدها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. در داخل واحدهای اقامتی موجود در هتل درسا می‌توانید از خدماتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفای حریق، تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، تخت خواب‌های استاندارد و ست مبلمان ۴ نفره،کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، آب رایگان، رخت‌آویز بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها نورگیر بوده و با اقامت در این هتل آپارتمان لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. در واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل درسا دارای منوی انتخابی بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را می‌توانید سفارش دهید. با اقامت در این هتل آپارتمان صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان سرو می‌شود ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل آپارتمان درسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است