search
menu

هتل آپارتمان در بقیع مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان در بقیع مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان در بقیع مشهد
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان در بقیع مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان در بقیع مشهد


هتل آپارتمان در بقیع یکی از محل‌های اقامت مناسب و یک ستاره در شهر مشهد مقدس است. مشهد یکی از کلان‌شهرهای کشورمان ایران به دلیل وجود بارگاه مقدس امام رضا(ع) همواره یکی از شلوغ‌ترین شهرها از نظر گردشگری و مسافرت محسوب می‌شود. همه روزه در شهر مشهد میزبان مسافران و مهمانان زیادی از داخل و خارج کشور هستند که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر مشهد می‌شوند. وجود جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید متنوع هم یکی دیگر از دلایل انتخاب مشهد برای سفر و تفریح است. برای راحتی و آسایش زائران چندین هتل‌ و هتل آپارتمان‌ در حال فعالیت هستند که پیشنهاد ما انتخاب هتل آپارتمان در بقیع است. این هتل آپارتمان یکی از هتل‌های با سابقه در شهر مشهد محسوب می‌شود، به طوری که در سال ۱۳۸۱ در خیابان امام رضا تأسیس‌شده است. همچنین در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقای کیفیت خدمات و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است. یکی از مزیت‌های مهم هتل آپارتمان در بقیع مشهد این است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع‌شده است و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم را دارند، به راحتی می‌توانند کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی خود را به آستان مبارک امام رضا برسانند. همچنین با توجه به محل قرارگیری این هتل به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی مانند آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه فردوسی، پارک ملت مشهد و مراکز خرید و گردشگری مانند مجتمع گردشگری چالیدره، طرقبه و شاندیز بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان در بقیع مشهد


برای رفت و آمد راحت در طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده نمایید. اگر با خودروی شخصی به شهر مشهد سفرکرده‌اید، نگران جا برای ماشین خود نباشید؛ شما می‌توانید براحتی خودروی خود را در پارکینگ هتل آپارتمان در بقیع مشهد پارک نمایید. برخی دیگر از امکانات هتل آپارتمان در بقیع مشهد می‌توان به صندوق امانات برای نگهداری از لوازم و اشیا قیمتی، فکس، پرینتر، تلفن در لابی، سرویس حرم، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد. همچنین در لابی و طبقات سرویس بهداشتی ایرانی تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


هتل آپارتمان در بقیع مشهد یک ساختمان ۵ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی پذیرای مهمانان خود است. واحدهای اقامتی آپارتمان‌های یک خوابه هستند که کلیه واحدها شامل اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه، وسایل پخت و پز و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی هستند. یکی دیگر از امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان در بقیع مشهد روم سرویس است و شما هر سفارشی داشتید به راحتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. یخچال، مبلمان، درآور، تلفن امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون و سیستم گرمایش و سرمایش نیز از سایر امکانات موجود در اتاق‌های هتل آپارتمان در بقیع مشهد هستند. مینی بار نیز با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. لازم به ذکر است برای افراد ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه هزینه اقامت به صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در هتل آپارتمان در بقیع رستوران دایر نشده است، بنابراین برای سرو غذا می‌توانید به خیابان‌های اطراف هتل سر بزنید، مطمئناً در شهر مشهد تعداد رستوران و غذای خانگی به قدری زیاد است که مسافران با خیال راحت می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را پیداکرده و نوش جان کنند.

فاصله هتل آپارتمان در بقیع مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است