search
menu

هتل آپارتمان دیدار مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان دیدار مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان دیدار مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان دیدار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان دیدار مشهد


هتل آپارتمان دیدار جزو هتل های اقتصادی مشهد است که در سال ۱۳۸۷ در خیابان امام رضا ساخته شده و در سال ۱۳۹۰ مورد نوسازی قرار گرفته است. این هتل آپارتمان به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر و نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) مورد توجه زائران گرامی قرار گرفته است. زائران می توانند تنها با چند دقیقه پیاده روی خود را به آستان مقدس امام رضا (ع) برسانند. همچنین Didar Hotel Apartment به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی مشهد از جمله مسجد گوهر شاد، پارک کوه سنگی، باغ پرندگان، هلیوم پارک مشهد و بازار رضا توجه گردشگران ومسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر مقدس مشهد را داشته باشید، هتل آپارتمان دیدار مشهد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و اقامت دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل آپارتمان دیدار مشهد


این هتل آپارتمان دارای ۵ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی است. برای جا به جایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل آپارتمان دیدار با ظرفیت لابی و رستوران ۵۰ نفر آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. مسافرانی که با خودروی شخصی خود به مشهد سفر کرده و این هتل آپارتمان را برای اقامت خود انتخاب کرده اند، نگران ماشین خود نباشند چون پارکینگ رایگان در دسترس است. در لابی هتل امکاناتی همچون اینترنت رایگان، تلویزیون، نماز خانه، روزنامه، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خشکشویی، گیم نت، فکس و فتوکپی از دیگر امکانات موجود در این هتل به شمار می آیند.
مدیریت هتل امکاناتی را برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته است. قبل از رزرو این هتل آپارتمان به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به هتل ندارید. برای کودکان زیر ۴ سال هزینه ای دریافت نمی شود. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مناسب، نزدیکی به حرم و برخورد خوب پرسنل اشاره کرد. کارکنان مجرب این هتل به زبان های عربی و انگلیسی نیز تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان دیدار دارای ۲۴ اتاق و ۸۴ تخت است. انواع اتاق های هتل عباتند از: سوئیت دوتخته، آپارتمان یک خوابه دو تخته، آپارتمان یک خوابه سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته، آپارتمان دو خوابه پنج تخته، آپارتمان دو خوابه شش تخته، آپارتمان دو خوابه پنج، شش و هفت نفره. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، یخچال، چای ساز، چیلر، اسپیلت، صندوق امانات، کمد لباس و حمام اختصاصی مجهز به دوش، شامپو، صابون و دمپایی است. وسایل پخت و پز در اتاق ها موجود بوده و در صورت علاقه می توانید در اتاق خود آشپزی کنید. اتاق ها دارای دید رو به خیابان و کوچه هستند و روشنایی مطلوبی دارند. همچنین اتاق ها دارای سرویس اتاق هستند و اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه همکف با محیطی تمیز و آرام و ظرفیت ۵۰ نفر و با انواع غذا های ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. ساعت سرو صبحانه ۷:۳۰ الی ۹، ناهار ۱۲:۳۰-۱۴ و شام ۱۹:۳۰ الی ۲۱ است.

فاصله هتل آپارتمان دیدار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۴۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است