search
menu

هتل برجیس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل برجیس مشهد
امکانات کلی هتل برجیس مشهد
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برجیس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل برجیس مشهد


هتل برجیس مشهد در ۴۰۰ متری حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسیده و در سال ۱۴۰۰ نوسازی شده است. نزدیکی به حرم امام رضا هتل برجیس را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت تبدیل کرده است. با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به دیگر جاهای دیدنی مشهد از جمله پارک باغ ملی خواهید داشت. نزدیکی به مراکز خرید مشهد از دیگر ویژگی‌های مثبت اقامت در هتل برجیس است. اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما مشهد نموده‌اید و به دنبال هتلی ارزان هستید، هتل برجیس مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برجیس از هتل‌های یک ستاره مشهد است و گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل بسیار مناسب سفرهای خانوادگی است.

امکانات کلی هتل برجیس مشهد


در ساختمان ۴ طبقه هتل برجیس امکانات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در لابی هتل در دسترس است تا به راحتی با دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل برجیس ۲۴ است و خدمات تور و تهیه بلیط در این قسمت به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با نهایت خوش‌رویی برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل برجیس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است، همچنین هزینه اقامت کودکان ۳ تا ۱۰ سال نیم‌بها و بزرگ‌تر از ۱۰ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. امکاناتی مثل فتوکپی، فکس، پرینتر و دسترسی راحت به مرکز شهر، هتل برجیس را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. آژانس مسافرتی، آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، روزنامه، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش‌نشانی از امکانات دیگر هتل هستند. ناگفته نماند فاصله فرودگاه مشهد تا هتل ۸ کیلومتر است و با استفاده از تاکسی‌های فرودگاه به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل برجیس دارای ۱۶ واحد اقامتی ساده و راحت است و در مجموع ظرفیت پذیرش ۶۰ مهمان را دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت‌های فولبرد دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد هم‌سفران خود اقدام به رزرو سوئیت مورد نظرشان نمایند. با توجه به خدمات خانه‌داری، نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. تمامی واحدها دارای مبلمان و تلویزیون هستند. از امکانات دیگر می‌توان به یخچال، مینی‌بار، پاور سوئیچ، درآور، میزتحریر، کمد لباس، رخت‌آویز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. داخل حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی قرار گرفته است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


هتل برجیس مشهد در موقعیت مکانی ایده‌آلی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از بسیاری‌ از جاذبه‌های دیدنی مشهد بازدید کنید. مراکز خرید و موزه‌های متعددی در چند قدمی هتل قرار گرفته‌اند و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. چندین پارک زیبا در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های مناسبی برای پیک‌نیک و بازی کودکان هستند.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران برجیس تشریف ببرید. رستوران هتل در طبقه منفی یک قرار دارد و گنجایش پذیرایی از هشتاد مهمان را دارد. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید از غذاهای ایرانی رستوران، نوش جان نمایید. یک کافی‌شاپ دنج هم در طبقه همکف قرار دارد و انواع نوشیدنی‌ و دسر در آن سرو می‌شود. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل برجیس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۲۶۰ متر
فاصله تا مدرسه علمیه عباسقلی خان: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱ کیلومتر
فاصله تاگنبد خشتی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است