search
menu

مهمانپذیر باستان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر باستان مشهد
امکانات عمومی مهمانپذیر باستان مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر باستان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر باستان مشهد


مهمانپذیر باستان مشهد یکی از محل های اقامت مورد توجه مسافران و زائران در شهر مشهد است که در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است. این مهمانپذیر یک ستاره از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل نزدیکی به حرم مطهر جزو پرطرفدارترین محل های اقامت به شمار می رود، در واقع می توان گفت از مزیت های اصلی این مهمانپذیر همین نزدیکی به حرم است. همان طور که می دانید، همواره در هنگام سفر انتخاب محل اقامت یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافران به شمار می رود تا سفری خاطره انگیز داشته باشند، حال اگر این سفر به شهر مقدس مشهد باشد، اولویت محل اقامت براساس نزدیکی به حرم مطهر و جاذبه های دیدنی شهر می شود و این مساله را مهمانپذیر باستان برای مسافران حل کرده است، زیرا علاوه بر نزدیکی به حرم می توانید از بازار و مراکز خرید و جاذبه های دیدنی نیز بازدید کنید، بنابراین نزدیکی به مراکز خرید جزو امتیازات ویژه برای دوستداران خرید محسوب می شود. این مهمانپذیر دارای ۵ طبقه و ۲۵ واحد اقامتی است که با امکانات رفاهی مناسب خود آماده پذیرایی از میهمانان سراسر کشور است.

امکانات عمومی مهمانپذیر باستان مشهد


امکانات رفاهی مناسبی برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی برای مهمانان و زائرین این مهمانپذیر فراهم گشته است. دسترسی به حرم مطهر تنها با پیمودن مسیر کوتاه و چند متری امکان پذیر است تا به ورودی باب الرضا برسید. مهمانپذیر باستان دارای پرسنل خوش برخوردی است که در فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند. لابی این مهمانپذیر با ظرفیت ۱۵ نفری خود در خدمت مسافران گرامی است و امکاناتی نظیر اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود، تلویزیون در لابی این مهمانپذیر وجود دارند. توجه داشته باشید که در بخش پذیرش مهمانپذیر باستان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران در حال تلاش هستند. خدمات ویژه برای افراد معلول نیز در این مهمانپذیر ارائه می شود تا اقامتی آسوده تجربه کنند، همچنین خدمات باربری نیز در مهمانپذیر باستان دایر است و در بالابردن وسایل کمک می کنند. در هنگام اقامت در این مهمانپذیر اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی مهمانپذیر باستان در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده اند و برای رفتن به هریک از این واحدها می توانید از آسانسور استفاده کنید. برخی از واحدهای اقامتی این مهمانپذیر دارای چشم انداز زیبایی رو به پاسیو دارند. انواع واحدهای اقامتی در این مهمانپذیر عبارتند از سوئيت دونفره و سوئيت سه نفره. توجه داشته باشید که هیچ یک از واحدهای اقامتی دارای ظرفیت اضافی نیست، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان دقت کنید. از امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی این مهمانپذیر می توان به کمدلباس، روم سرویس، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، مبلمان و یخچال اشاره کرد. در رابطه با زمان تحویل و تخلیه واحدهای اقامتی لازم به ذکر است ساعت ۲ ظهر زمان تحویل و ساعت ۱۲ زمان تخلیه واحدهاست، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما به این ساعت ها توجه کنید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای بالای ۵ سال نفر اضافی محسوب می شود.

رستوران مهمانپذیر


در رستوران موجود در این مهمانپذیر ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد و برای سرو هر سه وعده غذایی می توانید با پرداخت هزینه مجزا غذای مورد نظرتان را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله مهمانپذیر باستان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۹۵۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است