search
menu

هتل بسطامی مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بسطامی مشهد
اماکن نزدیک به هتل بسطامی مشهد

درباره هتل بسطامی مشهد


هتل بسطامی از هتل‌های نوساز و دو ستاره شهر مشهد مقدس است که در فاصله بسیار اندکی از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل در ۵ طبقه و درمجموع ۳۲ واحد در سال ۱۳۹۵ تأسیس شد و تاکنون پذیرای میهمانان بسیار از سرتاسر کشورمان بوده است. بی‌دلیل نیست که بسیاری هتل بسطامی مشهد را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند؛ هتل بسطامی علاوه بر امکانات فراوان خود، از کارکنانی مؤدب و مجرب تشکیل‌شده که با رفتار حرفه‌ای خود اقامتی به‌یادماندنی را برای میهمانان خوب خود به ارمغان می‌آورند.
ازآنجایی‌که هتل بسطامی مشهد، هتلی نوساز است، واحدهای اقامتی آن بسیار شیک و تمیز بوده و به زیبایی دکور شده‌اند. گفتنی است که هرکدام از این واحدهای اقامتی از امکانات مختلفی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون ال سی دی، تلفن، کمد، یخچال، میز و مبلمانی مجلل و راحت برخوردار بوده و به حمامی با تمامی اسباب و لوازم بهداشتی استحمام مجهز شده‌اند. ناگفته نماند که کلیه واحدهای هتل بسطامی به اینترنت پرسرعت مجهز بوده و میهمانان می‌توانند در تمام طول مدت اقامت خود در این هتل آنلاین باشند.
از دیگر امکانات متعدد هتل بسطامی می‌توان به پارکینگ جادار آن اشاره کرد؛ پارکینگ هتل با گنجایش خود قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی شخصی نیز آسوده سازد. همچنین جهت رفاه حال میهمانان گرامی، نمازخانه بسیار مناسبی در هتل تعبیه‌شده تا زائران عزیز بتوانند در محیطی آرام و روحانی به راز و نیاز و نیایش با خدای خود بپردازند.
میهمانان هتل بسطامی در صورت احساس گرسنگی می‌توانند به رستوران خوب هتل مراجعه کرده و از غذاهای خوشمزه و چرب‌وچیلی منوی رستوران، دلی از عزا درآورند. جالب است بدانید که فضای رستوران به‌گونه‌ای نورپردازی و طراحی شده است که اشتهای شما را دوچندان کرده و تجربه صرف غذا در این مکان را در ذهن شما ماندگار خواهد ساخت. باید اعتراف کرد که کافی‌شاپ هتل بسطامی نیز کمی از رستوران خوب آن نداشته و طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های گوارا را به میهمانان عزیز هتل ارائه می‌دهد.
علاوه بر امکانات فوق، هتل بسطامی خدمات متنوعی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات باربری و خانه‌داری را به میهمانان خود عرضه می‌کند. همچنین میهمانان در صورت همراه داشتن لوازم و اشیاء گران‌بها می‌توانند وسایل خود را به صندوق امانات هتل بسطامی سپرده و با خیال راحت به گشت‌وگذار در شهر زیبای مشهد بپردازند.
در آخر باید گفت که هتل بسطامی نه‌تنها از امکانات بسیاری برخوردار بوده و خدمات فراوانی را به میهمانان خود عرضه می‌کند، بلکه در موقعیت جغرافیایی مطلوبی نیز واقع شده است. شما عزیزان در طول اقامت خود در هتل بسطامی می‌توانید در کمتر از ۲ دقیقه به حرم امام رضا دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به خرید سوغاتی نیز قادر خواهید بود با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به بازار رضا رفته و از کالاهای بسیار جذاب این مکان دیدن کنید. اگر در بازار رضا نیز سوغات مناسبی برای خرید نیافتید، اصلاً نگران نباشید زیرا مجتمع تجاری زیست خاور در فاصله ۲ کیلومتری این مکان قرارگرفته و در آنجا می‌توانید کالای موردنظر خود را از طیف وسیعی از اجناس باکیفیت بیابید.
درمجموع هتل خوب بسطامی مشهد با برخورداری از امکانات مختلف و کارکنان مؤدب و مجرب می‌تواند اقامت فراموش‌نشدنی را برای هر گردشگری رقم بزند و یاد و خاطره بازدید از شهر زیارتی مشهد را در ذهن او ماندگار سازد.

اماکن نزدیک به هتل بسطامی مشهد


فاصله هتل بسطامی مشهد تا بازار رضا: ۶۱۳ متر
فاصله هتل بسطامی مشهد تا حرم مطهر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل بسطامی مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل بسطامی مشهد تا مجتمع تجاری الماس: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل بسطامی مشهد تا پارک کوهسنگی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل بسطامی مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۸.۲کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است