search
menu

هتل آپارتمان برین ۱ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان برین ۱ مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان برین ۱ مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان برین ۱ مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان برین ۱ مشهد


هتل آپارتمان برین ۱ یکی از هتل های یک ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا ۱۰، بعد از تقاطع اول واقع شده و در سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است. این هتل به دلیل قرار گرفتن در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) توجه مسافران و زائران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. زائران با کمتر از ۶ دقیقه پیاده روی می توانند خود را به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) برسانند. فاصله هتل با ماشین از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۷ کیلومتر و از ایستگاه راه آهن ۶ کیلومتر است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری شهر مقدس مشهد از جمله موزه آستان قدس رضوی، خانه تاریخی ملک مشهد، سرزمین عجایب، پارک کوهسنگی، بازار امام رضا، مجتمع تجاری آلتون و مرکز خرید خورشید مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مذهبی را داشته باشید، Barin Hotel Apartment گزینه مناسبی برای یک اقامت راحت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل آپارتمان برین ۱ مشهد


این هتل ۶ طبقه با ۳۰ اتاق و با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز است. هتل آپارتمان برین ۱ مشهد امکانات ویژه ای از قبیل رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان را ارائه می دهد. لابی هتل با ظرفیت ۱۴ نفر و امکاناتی از قبیل تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و اینترنت رایگان آماده استقبال از میهمانان گرامی است. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، پارکینگ هتل آماده ارائه خدمات به صورت رایگان است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. همچنین با سپردن اشیای گرانبهای خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. برای بازدید از جاهای دیدنی شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات تعبیه شده است. علاوه بر خدماتی که در بالا ذکر شد، خدماتی از قبیل نمازخانه، خشکشویی، لباسشویی، آسانسور، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان و کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند. برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای برای اقامت دریافت نمی شود. برای کودکان ۳-۸ سال نیز هزینه به صورت نیم بها دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل آپارتمان برین ۱ عبارتند از: آپارتمان یک خوابه دو نفره با دو نفر ظرفیت اضافه، آپارتمان دو خوابه چهار نفره با دو نفر ظرفیت اضافه و آپارتمان رویال پنج نفره با سه نفر ظرفیت اضافه. همه اتاق ها مجهز به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مبلمان، چای ساز و یخچال هستند. همه اتاق ها دارای آشپزخانه و وسایل پخت و پز هستند که برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید خودتان آشپزی کنید. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب در اتاق ها دمای هوا را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. همچنین اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

رستوران هتل


رستوان هتل آپارتمان برین ۱ در طبقه همکف واقع شده و با ظرفیت ۵۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان محترم است. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فست فود سرو می شود.

فاصله هتل آپارتمان برین ۱ مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است