search
menu

هتل آپارتمان آذر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آذر مشهد
امکانات کلی
اتاق ها و سوئیت های هتل آپارتمان آذر
امکانات سوئیت های هتل آپارتمان آذر
فاصله هتل آپارتمان آذر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آذر مشهد


هتل آپارتمان آذر مشهد یکی از هتل های خوب و نوساز در شهر مشهد است که در سال ۱۳۸۵ در خیابان امام رضا احداث شده و در سال ۱۳۹۷ برای افزایش کیفیت خدمات رسانی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان آذر در مشهد یک ستاره محسوب می شود ولی با توجه به امکانات ارائه شده هتلی خوب برای انتخاب در مشهد است. این هتل آپارتمان دارای ۵۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه و لابی بسیار دلنشین و زیبا است که همراه با کارکنان مجرب و خوش برخورد آماده ارائه خدمات به میهمانان و زائران گرامی است. از نظر رفت‌ و آمد ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل آپارتمان واقع شده اند و فاصله بسیار اندکی به ترمینال، راه آهن و فرودگاه دارد که می توانید با خیال راحت با خرید بلیط هواپیما سفرتان را آغاز کنید و در این هتل آپارتمان اقامتی به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات کلی


در هتل آپارتمان آذر مشهد می توان به امکاناتی نظیر اینترنت در لابی، رستوران، صندوق امانات، آسانسور، پارکینگ، کافی شاپ و تلویزیون اشاره کرد. یکی از امتیازات Azar Hotel Apartment سرویس حرم مطهر است که در طی روز چندین بار در ساعات مشخص می توانید به صورت رایگان به حرم بروید. همچنین برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی مشهد می توانید با پراخت هزینه مربوطه از امکانات گشت هتل استفاده کنید. در صورت نیاز به خشکشویی می توانید در قسمت لابی به مسئول پذیرش اطلاع دهید و با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید. در قسمت لابی می توانید تلویزیون نیز تماشا کرده و از دستگاه واکس کفش تعبیه شده استفاده کنید. اگر تا زمان تحویل اتاقتان یا زمان بلیط برگشتتان باید فاصله کوتاهی را منتظر بمانید، با خیالی آسوده می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان واقع در لابی هتل آپارتمان آذر بسپارید. رستوران هتل آپارتمان آذر شامل منویی متفاوت از کباب و جوجه و خوراک های محلی گرفته تا غذاهای فست فودی است که می توانید سفارش دهید. منوی صبحانه نیز به صورت بوفه ای سرو می شود و به راحتی می توانید از هر مواد غذایی به مقدار دلخواهتان نوش جان کنید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید و برای دسترسی مسافران با معلولیت جسمانی نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است. مسافران گرامی باید هنگام رزرو این هتل توجه داشته باشند که زمان تحویل اتاق ها ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و سوئیت های هتل آپارتمان آذر


در هتل آپارتمان آذر می توانید به چندین نوع سوئیت دسترسی داشته باشید و براساس تعدادتان و سلیقه تان سوئیت مورد نظر را انتخاب کنید. انواع سوئیت در این هتل آپارتمان عبارتند از سوئیت دو تخته، سوئیت سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته، سوئیت یک خوابه پنج تخته، سوئیت دو خوابه شش تخته هستند که همه سوئیت ها همراه با صبحانه و ناهار و شام با منوی انتخابی هستند. توجه داشته باشید که هیچ یک از سوئيت ها ظرفیت نفر اضافی را ندارند و به صورت پراکنده در طبقات اول تا پنجم قرار دارند.

امکانات سوئیت های هتل آپارتمان آذر


در سوئیت های هتل آپارتمان آذر می توانید به تلویزیون، تلفن، یخچال، کمد لباس، اسپلیت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی همراه با دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی و حوله دسترسی داشته باشید. همچنین سوئیت ها مبلمان با کف سرامیک و قالیچه دارند. سوئیت هایی که به صورت آپارتمان هستند، دارای آشپزخانه همراه با تجهیزات کامل هستند که می توانید در صورت لزوم وسایل را تهیه کرده و خودتان اقدام به پخت و پز نمایید. همچنین در این نوع سوئيت ها علاوه بر تخت کاناپه های تخت شو نیز وجود دارد.

فاصله هتل آپارتمان آذر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ ملی مشهد: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادر افشار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاهشناسی مشهد: ۴.۲ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
1
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Kamran Khodabakhshi
۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲‌

هتل آپارتمان در حد مسافرخانه بود. پرسنل رفتار با مهمان را آموزش ندیده بودند . آسانسور کوچک برای ۶ طبقه ساختمان که کهنگی از درون پیدابود. درب اتاق دستگیره نداشت. پرده ها کنده شده بود. رختکن در حمام نبود. دستمال توالت با هزینه شخصی باید پرداخت میکردیم. سیفون ایراد داشت. کیفیت غذای صبحانه خوب نبود اما ناهار و شام مورد قبول بود
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayتیر