search
menu

هتل آپارتمان آیسان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آیسان مشهد
اتاق‌های هتل آپارتمان آیسان مشهد
رستوران هتل آپارتمان آیسان مشهد
لابی هتل آپارتمان آیسان مشهد
سایر خدمات و امکانات هتل آپارتمان آیسان مشهد
موقعیت مکانی هتل آپارتمان آیسان مشهد
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آیسان مشهد

درباره هتل آپارتمان آیسان مشهد


هتل آپارتمان آیسان مشهد از هتل‌های خوب شهر مشهد است که اقامت در آن برای همه گردشگران و زائران کاملا مقرون به صرفه است. این هتل که امکانات قابل توجهی در خود جای داده، با آپارتمانی ۴ طبقه میزبان شایسته‌ای برای شما خواهد بود. بنابراین، اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد و اقامت در هتلی ارزان و خوب را دارید، Aysan Hotel را در صدر اولویت‌های خود قرار دهید.

اتاق‌های هتل آپارتمان آیسان مشهد


۲۰ باب واحد اقامتی هتل آپارتمان آیسان مشهد با مجموع ۷۰ تخت پذیرای مهمانان این اقامتگاه هستند که هنگام خرید بلیط هواپما مشهد این هتل آپارتمان را برای اقامت خود انتخاب کرده اند. واحدهای مذکور که در سال ۱۳۹۳ و همزمان با بازسازی بنای هتل کاملا نوسازی شدند، محیط دنج و آرامش بخشی در اختیار شما قرار خواهند داد. از مجموع این واحدها، ۱۲ واحد دارای ۳ و ۸ واحد نیز دارای ۴ تخت هستند که شما می‌توانید بر حسب نیاز خودتان یکی از آنها را انتخاب و رزرو نمایید. در همین حال، هر یک از اتاق‌ها را که برگزینید، امکاناتی همچون یخچال، مبل، لوازم بهداشتی، حمام، مینی بار، تلویزیون و سیستم اطفاء حریق در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همچنین، روزانه صبحانه خوش طعمی در این واحدهای اقامتی برایتان سرو خواهد شد تا روز شما در شهر مشهد با انرژی شگفت انگیزی آغاز گردد.

رستوران هتل آپارتمان آیسان مشهد


رستوران هتل آپارتمان آیسان با غذاهای ایرانی خوشمزه و خوش پختی که برای شما سرو می‌کند، حیرت و شگفیتان را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. بدون تردید این رستوران که فضای بسیار دلنشینی نیز دارد، به همراه کافی شاپ هتل، مکان‌های مورد علاقه شما در طول اقامتتان خواهند بود. ناگفته نماند که ظرفیت رستوران هتل آپارتمان آیسان مشهد ۴۰ نفر است.

لابی هتل آپارتمان آیسان مشهد


اگر فضای خوب دیگری غیر از اتاق خودتان، رستوران و کافی شاپ هتل می‌خواهید تجربه کنید، بهتر است چند ساعتی را در لابی هتل آپارتمان آیسان مشهد سپری کنید. این مکان ۱۰۰ متری که قابلیت پذیرایی از ۱۴ مهمان را داراست امکان استفاده از تلفن و اینترنت بی سیم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سایر خدمات و امکانات هتل آپارتمان آیسان مشهد


از خدمات خانه داری و نظافت گرفته تا ارائه سرویس اینترنت بی سیم رایگان، فراهم کردن روزنامه هر روز و ارائه دستگاه واکس کفش همه و همه از خدمات خوبی هستند که هتل آپارتمان آیسان مشهد برای رفاه و راحتی مهمانانش در اختیار آنها قرار می‌دهد. همچنین در این هتل یک دستگاه آسانسور نیز تعبیه شده تا دسترسی مهمانان به طبقات فوقانی آسان‌تر شود. به طور کلی هر گونه راهنمایی و اطلاعاتی که مورد نیازتان بود را می‌توانید با کارکنان بخش پذیرش هتل آپارتمان آیسان مشهد در میان بگذارید تا بهترین پاسخ را بشنوید. نکته جالب توجه در مورد پذیرش هتل آپارتمان آیسان مشهد این است که کارکنان این بخش فعالیت مستمری در شبانه روز دارند و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مختلف هستند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان آیسان مشهد


یکی از نقاط قوت هتل آپارتمان آیسان مشهد که معمولا مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد، فاصله بسیار اندک این اقامتگاه با حرم ثامن الائمه، بازار رضا، بازار جنت، مسجد گوهرشاد و سایر مکان‌های مشهور شهر مشهد است. بدین ترتیب اقامت در این هتل به منزله دسترسی آسان به اکثر امکان پر بازدید شهر خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آیسان مشهد


فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا مسجد هفتاد و دو تن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا بازار رضا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۸۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا پارک باغ ملی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا بازار جنت: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا گنبد خشتی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا برج تجاری آلتون: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آیسان مشهد تا مصلی تاریخی مشهد: ۳٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است