search
menu

هتل آپارتمان آوا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آوا مشهد
اماکن نزدیک هتل آپارتمان آوا مشهد

درباره هتل آپارتمان آوا مشهد


هتل آپارتمان آوا مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید. اگر در انتخاب هتل خود، نزدیک بودن هتل به حرم برایتان مهم باشد، مژده اینکه هتل آپارتمان آوا مشهد در نزدیکی حرم حضرت رضا(ع) واقع شده است. هتل آپارتمان آوا مشهد که یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته و آپارتمان‌های یک خوابه می‌باشد.
از جمله امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان آوا مشهد که برای رفاه حال و آسایش مهمانان و زائران عزیز حرم امام رضا (ع) تدارک دیده شده می توان به لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در اتاق، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد.لازم به ذکر است که این واحد ها دارای امکاناتی نظیر آشپزخانه به همراه لوازم پخت و پز هم می‌باشند.
در این میان داشتن بالکن یکی از محاسن مهم در هتل آپارتمان آوا مشهد می‌باشد. شما می‌توانید از بالکن به تماشای شهر زیبای مشهد بنشینید و از سفر خود لذت ببرید. هتل آپارتمان آوا مشهد با امکاناتی نظیر رستوران مجهز , پارکینگ , روزنامه رایگان , لاندری , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران می باشد.
در رستوران هتل آپارتمان آوا مشهد انواع غذاهای ایرانی خوشمزه و لذیذ توسط بهترین آشپزها و با استفاده از مواد غذایی تازه پخته می شود و شما حتما از سرو غذا در رستوران هتل آپارتمان آوا مشهد لذت خواهید برد. اگر با اتومبیل شخصی نیامده اید و می‌خواهید در شهر مشهد بگردید و به چند جای دیدنی سر بزنید استفاده از قطار شهری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد که نزدیک‌ترین ایستگاه آن به هتل آپارتمان آوا مشهد واقع در خیابان امام رضا(علیه السلام) میدان بسیج می باشد که با خط brt می توانید به آن برسید.
قوانین ورود و خروج در هتل آپارتمان آوا مشهد این گونه تهیه شده که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۳ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود در هتل آپارتمان آوا مشهد را تحویل دهند. جالب است بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال رایگان محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل آپارتمان آوا مشهد در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان آوا مشهد


فاصله تا بازار رضا مشهد: ۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ورودی باب الرضا: ۴ دقیقه با با ماشین
فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام: ۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ورودی باب الجواد: ۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد: ۱۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری مشهد: ۱۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه مشهد: ۲۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۳۴ دقیقه با با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است