search
menu

خانه مسافر عطاران مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر عطاران مشهد
امکانات عمومی خانه مسافر عطاران مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر عطاران مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر عطاران مشهد


خانه مسافر عطاران یکی از محل های اقامت محبوب در شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. این خانه مسافر یک ستاره بوده و در خیابان مصلی واقع شده است، از مزایای این مکان می توان به دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا و مراکز تجاری اشاره کرد. همچنین این مکان دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده ای است که در فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند. خانه مسافر عطاران جزو مکان های تازه تاسیس در شهر مشهد است و در همین دو سال مورد توجه گردشگران و زائران قرار گرفته است.
خانه مسافر عطاران شامل ۸ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی است و ظرفیت ۱۵۰ مسافر را دارد. دسترسی به جاذبه های دیدنی و زیبای شهر مشهد از این خانه مسافر بسیار آسان است، بدین صورت که توسط وسیله نقلیه می توانید به جاذبه‌ هایی مانند حرم امام رضا (ع)، آرامگاه شیخ بهایی، گنبد سبز و آرامگاه نادرشاه افشار، پارک کوه سنگی، پارک آبی ایرانیان و سرزمین موج‌ های آبی، پارک وکیل آباد و آرامگاه فردوسی دسترسی راحتی داشته باشید. همچنین موقعیت قرارگیری این خانه مسافر برای تردد درون‌ شهری بسیار مناسب است و به ایستگاه های مترو و اتوبوس فاصله اندکی دارد.

امکانات عمومی خانه مسافر عطاران مشهد


خانه مسافر عطاران همواره آماده میزبانی و پذیرایی از مسافران و مهمانان از سراسر کشور بوده و با امکانات رفاهی مناسب و برخورداری از دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مورد پسند گردشگران قرار می گیرد. از جمله امکانات ارائه شده در این محل می توان به کافی شاپ، رستوران، وای فای، سرویس رفت و برگشت به حرم رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو، اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد. همچنین در لابی این مجموعه تاکسی سرویس برای دسترسی به نقاط مختلف شهر وجود دارد. علاوه بر اینها، در لابی بخش خدمات تور و بلیط نیز دایر است و گشت غیررایگان برای علاقه مندان به گردش وجود دارد. قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت بوده و بدین جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما هر زمان که بخواهید می توانید ساعت پروازتان را انتخاب کنید. برای خریدهای کوچک فروشگاهی در لابی هتل دایر است. همچنین در صورت نیاز می توانید وسایلتان را تا زمان ساعت پروازتان به اتاق چمدان بسپارید. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این خانه مسافر اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


انواع واحد اقامتی در خانه مسافر عطاران عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، آپارتمان یکخوابه پنج نفره و آپارتمان دوخوابه شش نفره. توجه داشته باشید که هیچ کدام از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این مجموعه شامل تلویزیون، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، کمدلباس، تلویزیون و تلفن هستند. همچنین حمام های اختصاصی در داخل واحدهای اقامتی نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


در خانه مسافر عطاران برای صرف غذا می توانید به کافی شاپ و رستوران موجود در داخل هتل بروید که رستوران این مجموعه داری ظرفیت ۶۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کنند. همچنین به راحتی می توانید به رستوران های نزدیک این هتل رفته و غذاهای آنها را امتحان کنید، مطمئن باشید گزینه های رستوران به قدری در این محدوده زیاد است که جای نگرانی نیست. با اقامت در این خانه مسافر صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله خانه مسافر عطاران مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است