search
menu

هتل آپارتمان آریکان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان آریکان مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان آریکان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان آریکان مشهد


هتل‌آپارتمان آریکان مشهد، یکی از هتل‌آپارتمان‌های یک ستاره و خوب شهر مقدس مشهد است که در فاصله کمی از حرم مطهر واقع شده و امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل‌آپارتمان نوساز بوده و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما مشهد قصد زیارت، بازدید از جاهای دیدنی مشهد و یا گشت‌وگذار در مراکز خرید مشهد را دارند، با اقامت در این هتل‌آپارتمان می‌توانند به اکثر این مکان‌ها دسترسی سریع و آسان داشته باشند. اقامت در هتل‌آپارتمان‌ها علاوه بر هزینه اقامت مناسب، برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است. با امکاناتی که در هتل‌آپارتمان (Arikan Apartment Hotel) در نظر گرفته شده‌اند، مهمانان خود را همچون در خانه احساس می‌کنند. کارکنان هتل بسیار کاردان، زحمتکش و خوش‌برخورد هستند و تلاش می‌کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


هتل‌آپارتمان آریکان مشهد در سه طبقه ساخته شده و با فراهم کردن امکانات گوناگون سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. مهمانان می‌توانند در لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، روزنامه رایگان، سیستم بیدارباش، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، جعبه کمک‌های اولیه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، گشت نیم روزی (با هزینه)، لاندری (خشک‌شویی)، تهیه بلیط و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در بنای سه طبقه‌ای این هتل‌آپارتمان ۲۳ باب واحد اقامتی وجود دارد که هرکدام دارای امکانات متنوع و گوناگون هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شامل سوئیت‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت‌های سه تخته دبل و سه تخته سینگل، واحدهای یک خوابه چهار تخته دبل و چهار تخته توئین، واحدهای یک خوابه پنج تخته دبل و پنج تخته سینگل هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها شیک، زیبا و هماهنگ هستند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. داخل واحدها امکانات رفاهی و اساسی مانند تخت خواب استاندارد، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال)، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، رخت‌آویز، دراور، کمد لباس، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند.
داخل واحدهای اقامتی آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که دارای امکانات ضروری پخت‌وپز همچون اجاق‌گاز، کابینت، سینک ظرف‌شویی، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی هستند. بنابراین، مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه می‌توانند داخل اتاقشان به آشپزی بپردازند. اقامت در این اتاق‌ها برای مهمانان راحت و دل‌چسب است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران هتل‌آپارتمان آریکان در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت در محیطی تمیز و شیک برای مهمانان تدارک می‌بیند. مهمانانی که مخالف آشپزی کردن در سفر هستند، می‌توانند از غذاهای رستوران نوش جان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان آریکان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه ملک: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه نادری: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است