search
menu

هتل عارفه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل عارفه مشهد
امکانات هتل عارفه مشهد
خدمات هتل عارفه مشهد
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل عارفه مشهد

معرفی هتل عارفه مشهد


هتل عارفه مشهد یکی از بهترین هتل های یک ستاره شهر مشهد است که با حرم مطهر رضوی فاصله بسیار کمی دارد. مهمانان این هتل می توانند تنها با ۸ دقیقه پیاده روی به حرم امام رضا(ع) دسترسی داشته باشند. نقطه قوت این هتل خدمات و امکانات بسیار مقرون به صرفه آن است و مسافران با بودجه محدود نیز به راحتی می توانند در هتل اقامت داشته باشند. البته لازم به ذکر است که این کاهش قیمت نه تنها از خدمات و امکانات رایج در این هتل نکاسته است، بلکه حتی با اقامت در هتل متوجه می شوید که امکانات رفاهی و خدماتی که به مهمانان ارائه می شود بیش از حد تصورتان از هتل بوده است. به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل عارفه، مهمانان ساکن در آن می توانند به راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد از جمله حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن، بازار رضا، بازار سرشور و ... دسترسی داشته باشند و سفری به یادماندنی را در هنگام اقامت تجربه کنند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر مشهد در این هتل (Arefeh Hotel) زیبا اقامت داشته باشید و خاطراتی دل انگیز را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل عارفه مشهد


همانطور که قبلا ذکر شد هتل عارفه مشهد مجهز به امکاناتی است که اقامت در هتل را به عنوان یک هتل یک ستاره بسیار مقرون به صرفه می کند. این هتل دارای یک لابی نسبتا بزرگ با فضایی دلنشین است که با امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون LED و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده و محیطی زیبا را برای استراحت مسافران تازه از راه رسیده و یا تماشای دسته جمعی تلویزیون فراهم می کند. غذاهایی که در رستوران هتل سرو می شوند طعم مطبوع و لذت بخشی دارند و فضای رستوران نیز علاوه بر تمیز بودن در عین سادگی زیبا و دل نشین است و از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. هتل مجهز به یک کتابخانه است که برای گذراندن اوقات فراغت افرادی که به مطالعه علاقه مند هستند محیط بسیار مناسبی را فراهم می کند. کافی شاپ هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و انواع دسرهای خوش طعم و نوشیدنی های گرم و سرد را به مهمانان ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به پله اضطراری، آسانسور، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات هتل عارفه مشهد


بدون شک یکی از مهم ترین عوامل گزینش هتل ها از نظر مهمانان، اخلاق حرفه ای و نحوه برخورد پرسنل آن هتل است که هتل عارفه مشهد از این جهت نیز بسیار خوب عمل کرده و مهمانانی که قبلا در هتل اقامت داشته اند همگی از رفتار محترمانه و صمیمانه کادر مجرب هتل راضی بوده اند. پذیرش هتل عارفه به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. هتل دارای اتاق چمدان است که مهمانان می توانند برای نگهداری از چمدان و وسایل اضافه خود از آن استفاده کنند. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و خیال مهمانان را از بابت نگهداری از اشیاء گران‌قیمت و ارزشمند راحت می کند. از خدمات ویژه هتل می توان به خدمات مخصوص معلولین اشاره کرد که به سبب آن، مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می توانند در هتل اقامت داشته باشند. ارائه روزنامه، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، زنگ هشدار، فتوکپی، فکس و... از دیگر خدمات این هتل هستند.

واحدهای اقامتی


هتل عارفه مشهد در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۳۰ باب واحد اقامتی است که به دلیل نوساز بودن فضای پاکیزه و مطلوبی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می دهند. از انواع واحدهای اقامتی هتل می توان به اتاق دوتخته، اتاق دو تخته فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته فولبرد و اتاق چهارتخته اشاره کرد که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


اگرچه نباید از واحدهای اقامتی هتل عارفه مشهد توقع فضایی لوکس و مدرن را داشته باشید، اما با این حال امکاناتی که واحدهای اقامتی این هتل در رده یک هتل یک ستاره به مهمانان ارائه می کنند بسیار خوب و قابل توجه هستند. از امکانات این واحدها می توان به صبحانه، روم سرویس، آب رایگان، یخچال، تلویزیون، میز تحریر، دمپائی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل عارفه مشهد


فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد مشهد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است