search
menu

هتل آپارتمان آراکس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آراکس مشهد
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آراکس مشهد

درباره هتل آپارتمان آراکس مشهد


هتل آپارتمان آراکس مشهد از هتل‌های ۱ ستاره شهر مشهد است که با ساختمانی شیک و زیبا به استقبال مسافران و گردشگران شهر می‌رود و لحظات خاطره‌انگیزی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. در ساختمان دوست‌داشتنی Arax Hotel ۲۰ باب اتاق وجود دارد که در ۵ طبقه مختلف پراکنده شده‌اند. هر یک از این اتاق‌ها با امکانات بسیار خوب و با کیفیتی همچون یخچال، تلویزیون، مبل، کمد، مینی بار، صندوق امانات و حمام تجهیز شده‌اند.
بنابراین رزرو یکی از آنها می‌تواند رفاه و راحتی شما را در طول سفر به شهر مشهد تضمین کند. نکته بسیار جالب در مورد هتل آپارتمان آراکس مشهد، موقعیت مکانی فوق العاده خوب این اقامتگاه است. مشخصه‌ای که باعث دسترسی بسیار آسان به حرم ثامن الحجج (ع) می‌شود. زیرا فاصله بین این هتل و حرم تنها با ۳ دقیقه پیاده روی آرام، طی می‌شود.
هتل آپارتمان آراکس مشهد دارای رستورانی با ظرفیت ۴۳ نفر است. خوردن غذا در این رستوران، پیشنهاد دوستانه‌ای است که به هیچ وجه نمی‌توان آن را رد کرد. البته اگر غذاهای این رستوران یا سایر رستوران‌های اطراف هتل باب میل شما نبود، باز هم جایی برای نگرانی نیست. زیرا تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان آراکس مشهد مجهز به آشپزخانه‌ای خوب با تمام وسایل مورد نیاز برای پخت و پز بوده و فرصت نوش جان کردن دست پخت خودتان را در طول سفر برایتان فراهم می‌آورد.
همچنین شما می‌توانید در طول اقامت در Arax Hotel، به کافی شاپ این اقامتگاه نیز مراجعه کنید و از طعم دسرها و نوشیدنی‌های فراهم‌شده در این مکان لذت ببرید. هتل آپارتمان آراکس مشهد دارای قسمت‌های متعدد دیگر از جمله لابی، آسانسور، نمازخانه و اتاق چمدان نیز هست که مهمانان بر حسب نیاز خود می‌توانند از آنها در مواقع لزوم استفاده کنند.
اگر در بین دوستان یا آشنایان شما فرد معلولی هست که نگرانی زیادی از بابت راحتی اقامت خودش در شهر مشهد دارد، به او مژده اقامت در هتل آپارتمان آراکس مشهد را بدهید. زیرا در این هتل، امکانات و خدمات لازم برای رفاه و راحتی افراد معلول نیز کاملا فراهم شده است. بد نیست بدانید که در هتل آپارتمان آراکس مشهد، سرویس‌هایی مثل خدمات تهیه بلیط، نظافت روزانه، تاکسی سرویس و سایر خدمات لازم برای آسودگی مهمانان توسط کادر مجرب و حرفه‌ای این اقامتگاه به خوبی ارائه می‌گردد.
ضمنا، مهمانان می‌توانند از سرویس حرم برای تردد راحت و سریع به بارگاه امام هشتم شیعیان استفاده نمایند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که استفاده از سرویس اینترنت بی‌سیم در هتل آپارتمان آراکس مشهد رایگان است. ناگفته نماند که این هتل، ارائه‌دهنده سرویس صبحانه روزانه نیز می‌باشد.
هتل آپارتمان آراکس مشهد در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد اما با فاصله کوتاهی پس از احداث آن، این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت تا کیفیت اقامت در این مکان افزایش یابد. همین موضوع نشانگر اهمیتی است که هتل آپارتمان آراکس مشهد به مهمانان خود می‌دهد. بنابراین انتخاب این هتل در سفر به شهر مشهد می‌تواند آرامش و آسایش شما را در حد بسیار زیادی تامین و تضمین کند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آراکس مشهد


فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا حرم امام رضا: ۳۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا راه آهن: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا پایانه مسافربری: ۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا پارک ملت مشهد: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آراکس مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۲۲ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است