search
menu

هتل آرامیس مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامیس مشهد
موقعیت مکانی هتل آرامیس مشهد
اتاق های هتل آرامیس مشهد
امکانات داخل اتاق های هتل آرامیس مشهد
رستوران و کافی شاپ هتل آرامیس مشهد
امکانات و خدمات هتل آرامیس مشهد
فاصله هتل آرامیس مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آرامیس مشهد


هتل آرامیس جزو بهترین هتل های میان رده ای است که در مشهد وجود دارد. این هتل سه ستاره در سال ۹۰ در یکی از خیابان های اصلی شهر مقدس مشهد افتتاح شد و با خدمات و امکانات مناسبی که از همان ابتدا ارائه داد توانست در مدتی نسبتاً کم خود را هم رده بهترین هتل های مشهد کند و خیلی زود به یکی از برترین گزینه های اقامتی برای مسافرانی تبدیل شود که با خرید بلیط هواپیما مشهد مهمان این شهر مقدس شده اند.

موقعیت مکانی هتل آرامیس مشهد


هتل Aramis hotel در یکی از خیابان های اصلی مشهد افتتاح شده و تا مراکز خرید مشهد مانند برج تجاری آلتون و پاساژ زیست خاور چندان فاصله زیادی ندارد. گذشته از این در اطراف هتل نیز مغازه های مختلفی وجود دارد که می توانند نیازهای گردشگران را برطرف سازند. همچنین روبروی این هتل حسینیه اخوان قرار گرفته و زائرانی که قصد دعا و مناجات داشته باشند می توانند ساعاتی از روز خود را در این حسینیه به عبادت پرداخته و یا در برنامه های مختلف مذهبی آن شرکت کنند.

اتاق های هتل آرامیس مشهد


هتل آرامیس کلاً ۶۰ اتاق در ۶ طبقه خود دارد که شامل اتاق دوتخته دابل، اتاق دو تخته توئین، آپارتمان یک خوابه دو تخته و چهار تخته، اتاق سه تخته و اتاق کانکت شش تخته هستند. از نظر امکانات این اتاق ها چندان فرقی با یکدیگر ندارند و در همه آنها می توان امکانات مشترکی پیدا کرد اما تنها فرق اتاق ها شاید فضای کوچک یا بزرگ اتاق ها و نمای پیش روی پنجره آن ها باشد.

امکانات داخل اتاق های هتل آرامیس مشهد


فرقی نمی کند نوع اتاقی که در هتل آرامیس رزرو کرده اید چیست در تمامی اتاق ها امکاناتی از قبیل مینی بار، یخچال، مبلمان، میز و صندلی و غیره قرار داده شده است. سرویس بهداشتی اتاق های هتل آرامیس از نوع فرنگی است و امکانات مختلفی در این سرویس های بهداشتی قرار داده شده است به طور مثال مهمانان دیگر نیازی برای همراه داشتن وسیله های شخصی مانند مسواک، خمیر دندان، شامپو، صابون، حوله و سشوار نخواهند داشت چرا که تمامی این ها در سرویس های بهداشتی اتاق های هتل آرامیس قرار داده شده است. کتری برقی، تلویزیون، دمپایی و کمد لباس از جمله دیگر امکاناتی است که در اتاق های هتل وجود دارد. همچنین مهمانانی که در این هتل اقامت دارند امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را داخل اتاق نیز خواهند داشت.

رستوران و کافی شاپ هتل آرامیس مشهد


رستوران هتل آرامیس در طبقه همکف هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی را برای مهمانان هتل سرو می کند. اگر هم به دنبال نوشیدنی گوارا هستید تا گلویی تازه کنید پیشنهاد آرامیس کافی شاپ هتل است که با انواع نوشیدنی های گوارا و اسنک های خوشمزه پذیرای مهمانان است.

امکانات و خدمات هتل آرامیس مشهد


آرامیس هتلی سه ستاره است و امکانات و خدماتی در حد یک هتل سه ستاره نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل سه ستاره مانند بسیاری از هتل ها دارای لابی بوده و امکاناتی مانند صندوق امانات، پرینتر، فکس، روزنامه و خودپرداز دارد. ازآنجاکه آرامیس در مشهد مقدس افتتاح شده سرویس رایگان ویژه حرم نیز به مهمانان ارائه می دهد تا مهمانان برای رفتن به حرم مجبور نباشند از وسیله های حمل و نقل عمومی استفاده کرده و خدای ناکرده مسیر خود را گم کنند. اگر هم با ماشین شخصی به مشهد سفر کرده‌اید نگران جای پارک نخواهید بود چراکه هتل آرامیس پارکینگ سرپوشیده مخصوص مهمانان خود را فراهم کرده است. سایر خدمات و امکانات هتل آرامیس مشهد عبارتند از خدمات لباسشویی، خدمات روم سرویس، رمپ، ویلچر، خدمات خانه داری، اتاق چمدان و آسانسور.

فاصله هتل آرامیس مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل آرامیس مشهد تا برج تجاری آلتون: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس مشهد تا بازار جنت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس مشهد تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس مشهد تا بازار رضا: ۳٫۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است