search
menu

هتل امیرکبیر مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیرکبیر مشهد
امکانات عمومی هتل امیرکبیر مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل امیرکبیر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل امیرکبیر مشهد


هتل امیرکبیر از هتل‌های دوستاره و باکیفیت در شهر مقدس مشهد است. این هتل در سال ۱۳۹۷ در موقعیت مکانی عالی تأسیس‌شده و هم‌اکنون نیز در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند. هتل امیرکبیر جزو هتل‌هایی است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع‌شده است و با توجه به همین فاصله کم تا حرم مطهر سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور حتی خارج از کشور برای اقامتشان در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل زیبا دارای ۵ طبقه و ۵۵ اتاق است که شامل وسایل به‌روز و مدرنی هستند.
فاصله هتل امیرکبیر تا حرم مطهر حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی است، با توجه به اینکه هتل امیرکبیر در خیابان شیرازی مشهد واقع‌شده و این خیابان جزو بهترین خیابان‌های نزدیک به حرم به شمار می‌رود، جزو نزدیک‌ترین هتل‌ها به بست شیخ طوسی نیز محسوب می‌شود. همچنین فاصله این هتل تا چندین مرکز خرید بسیار کم بوده و همین امر موردتوجه دوستداران خرید قرار می‌گیرد، ازجمله بازارهای نزدیک می‌توان به بازار رضا، مرکز خرید الماس شرق، بازارهای ۱۷ شهریور، مجتمع تجاری زیست خاور، و غیره اشاره کرد. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد نیز حدوداً ۷ کیلومتر فاصله دارد که از طریق تاکسی‌های فرودگاه قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل امیرکبیر مشهد


هتل امیرکبیر با کادر مجرب و کارآزموده خود در حال فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران هستند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به خشک‌شویی با هزینه مجزا، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد، اینترنت وای فای رایگان در لابی و آسانسور برای دسترسی به‌تمامی طبقات اشاره کرد. همچنین هتل امیرکبیر مشهد جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه بوده و خدمات و امکانات مطلوبی ارائه می‌شود و به دلیل موقعیت مکانی مناسب این هتل بسیاری از زائران ترجیح می‌دهند تا در این هتل اقامت کنند. امکانات عمومی ارائه‌شده در لابی این هتل نیز عبارت‌اند از کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، آسانسور، رستوران و .... همچنین در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای در لابی بهره‌مند شوید. از قوانین رایج در این هتل می‌توان به ممنوعیت ورود حیوانات خانگی اشاره کرد، همچنین ازلحاظ ورود و خروج نیز ساعت ۱۴ زمان تحویل اتاق و ساعت ۱۲ ظهر زمان تخلیه اتاق‌ها است.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی واحدها


واحدهای اقامتی موجود در این هتل باکیفیت ساخته‌شده و انواع متفاوتی دارند که عبارت‌اند از آپارتمان یک‌خوابه دونفره، آپارتمان یک‌خوابه سه‌نفره، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره، آپارتمان دوخوابه چهارنفره و آپارتمان دوخوابه پنج‌نفره. هریک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای ظرفیت اضافی یک نفر هستند.
در داخل واحدهای اقامتی نیز می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید. در داخل واحدها تعداد ۲ سرویس بهداشتی تعبیه‌شده است که در صورت سفرهای دسته‌جمعی یکی از امتیازات ویژه محسوب می‌شود. میهمانان با انتخاب این هتل برای اقامت رفاه کامل را تجربه خواهند کرد. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل امیرکبیر مشهد می‌توان به تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، مبلمان، یخچال، بالکن، حمام مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده و برای ۳ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای بالای ۵ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس میل کنید ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید از منوی رستوران سفارش دهید. کافی‌شاپ موجود در لابی این هتل نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کنند.

فاصله هتل امیرکبیر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۸۵۰ متر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۹۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است