search
menu

هتل الوند مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الوند مشهد
اماکن نزدیک به هتل الوند مشهد

درباره هتل الوند مشهد


هتل الوند مشهد از هتل‌های ۲ ستاره شهر زیارتی مشهد است که با امکانات بسیار خوب خود همواره مورد توجه گردشگران این شهر قرار می‌گیرد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر ثامن الائمه واقع شده و با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد، امکان آسایش و آرامش را کاملا برای مهمانان خود فراهم نموده است. از جذابیت‌های اقامت در Alvand Hotel می‌توان به رستوران شیک و بی‌نظیر آن اشاره کرد که غذاهای لذیذ و دلچسبی را در ساعات مختلفی از روز برای مهمانان آماده می‌کند.
کافیست شما بعد از گشت و گذار در شهر مشهد و یا پس از گذراندن اوقاتی دلنشین در حرم امام رضا (ع) سری به رستوران الوند مشهد بزنید تا با خوردن غذاهای خوش‌طعم آن در فضایی بسیار دوست‌داشتنی، خستگی کل روز از تن و بدنتان خارج شود. همانطور که پیشتر ذکر شد، هتل الوند مشهد فاصله چندانی با حرم نداشته و تنها با یک دور پیاده روی آرام و آهسته به مدت ۲۰ دقیقه می‌توان خود را از دم در هتل به بارگاه امام هشتم رساند. نکته جالب در مورد موقعیت مکانی هتل الوند مشهد فاصله کوتاه بین آن و راه آهن است. ضمن اینکه فرودگاه هاشمی نژاد هم اختلاف مکانی چندانی با Alvand Hotel ندارد.
البته ناگفته نماند که مکان‌های دیدنی شهر، مراکز خرید و مراکز تفریحی مشهد نیز با اقامت در هتل الوند به سادگی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرند. ساختمان شیک هتل الوند مشهد که در سال ۱۳۹۱ ساخته شد، ۸ طبقه بوده و ۵۵ اتاق با صفا و دلنشین را در خود جای داده است. اگر شما به فضای دل‌انگیز این اتاق‌ها قدم بگذارید، امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، سشوار، مینی بار، میز آرایشی، سرویس‌های ایرانی و فرنگی، حمام، دوش، یخچال و انواع و اقسام خدمات و سرویس‌های مختلف در اختیارتان قرار گرفته و بدین ترتیب، این اتاق‌ها به معجزه‌ای برای آسایش شما در طول سفرتان تبدیل خواهند شد. البته، معجزه و جادوی اصلی برای شما زمانی رخ می‌دهد که صبح از خواب برخیزید و در این اتاق‌ها، صبحانه مفصل و دلچسبی میل نمایید. صبحانه‌ای که ترکیبات آن را رِنج گسترده‌‌ای از خوردنی‌های لذیذ مثل مربا، کره، عسل، آب میوه، املت و غیره تشکیل می‌دهند. در هتل الوند مشهد امکانات بسیار زیادی وجود دارد که اشاره به تک تک آنها واقعا از حوصله این متن خارج است.
اما اگر بخواهیم نگاهی گذرا به اصلی‌ترین امکانات این هتل داشته باشیم، پیش از همه باید به پارکینگ آن اشاره کنیم. محیطی که امکان سفر به مشهد با خودروی شخصی را برای مهمانان فراهم نموده و خیال آنها را از بابت امنیت خودروشان راحت کرده است. آسانسور، دستگاه‌های فتوکپی و فکس، ماشین لباسشویی، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتشنشانی و نمازخانه نیز تنها چند نمونه دیگر هستند. خدمات خانه داری و خدمات بیدارباش نیز از سرویس‌های مهمی هستند که در کنار سایر سرویس‌ها و خدمات، توسط کارکنان زحمت کش و کاربلد هتل الوند مشهد در اخیتار مهمانان قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که در Alvand Hotel می‌توانید از یک اتاق چمدان نیز بهره‌مند شوید. به طور کلی، با توجه به امکانات مختلف و قیمت مناسب اقامت در آن، هتل الوند مشهد می‌تواند گزینه معقولانه‌ای برای زائران و گردشگران باشد. چنانچه تجربیات قبلی نیز نشان داده که عموم مهمانان این هتل، از انتخاب آن برای اقامت خودشان در شهر زیارتی و سیاحتی مشهد راضی بوده‌اند.

اماکن نزدیک به هتل الوند مشهد


فاصله هتل الوند مشهد تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل الوند مشهد تا باغ ملی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل الوند مشهد تا موزه مردم شناسی مشهد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل الوند مشهد تا بازار جنت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل الوند مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل الوند مشهد تا گنبد خشتی: ۳.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است