search
menu

هتل آپارتمان آلتون مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آلتون مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آلتون مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آلتون مشهد


یکی از بهترین هتل های یک ستاره در شهر مشهد مقدس که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد، هتل آپارتمان آلتون مشهد است. هتل آپارتمان آلتون مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و آخرین بار نیز در سال ۱۳۹۸ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... دسترسی سریع و آسان داشته باشند. امکانات فراهم شده در هتل آپارتمان آلتون مشهد اقامت خوش و دلنشینی برای مهمانان به ارمغان می آورند. کارکنان هتل Alton Hotel نیز بسیار زحمتکش و مجرب هستند و تمام تلاششان را برای جلب رضایت مهمانان می کنند.

امکانات کلی هتل


در هتل آپارتمان آلتون مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد می خرند، می توانند از میان اتاق های متعدد هتل با امکانات متنوع، اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند و از امکانات فراهم شده لذت ببرند. در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود برای مهمانان مقدور است. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات تور، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات تهیه بلیط، لاندری (خشکشویی)، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان آلتون مشهد در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۳۰ باب اتاق و ۸۴ تخت است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های دو تخته فولبرد، واحد یک خوابه چهار نفره فولبرد و واحد یک خوابه پنج نفره فولبرد هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بسیار زیبا، شیک و دلنشین هستند. در تمام طبقات هتل پله های اضطراری وجود دارند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مرغوب شامل مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، دراور، آباژور،چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) فراهم شده اند. داخل واحدها یک آشپزخانه کوچک نیز طراحی شده که دارای امکاناتی نظیر کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند.
مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه منهای یک هتل آپارتمان آلتون مشهد، «رستوران آلتون» با ظرفیت ۶۰ نفر وجود دارد که در وعده های اصلی، به خصوص صبحانه انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله هتل آپارتمان آلتون مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری مشهد: ۴۵۰ متر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۲۸٫۳ کیلومتر
فاصله تا دهکده ییلاقی شاندیز مشهد: ۳۴٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است