search
menu

هتل آلما مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آلما مشهد
واحدهای اقامتی هتل آلما مشهد
مکان‌های عمومی هتل آلما مشهد
سرویس‌های هتل آلما مشهد
موقعیت مکانی هتل آلما مشهد
اماکن نزدیک به هتل آلما مشهد

درباره هتل آلما مشهد


هتل آلما مشهد از هتل‌های ۱ ستاره شهر مشهد است که امکانات خوب و قابل قبولی را با هزینه بسیار اندکی نسبت به اغلب اقامتگاه‌های شهر در اختیار مهمانان خودش قرار می‌دهد. این هتل که نامش از کلمه ترکی آلما به معنای میوه سیب الهام گرفته شده است، مانند گاز زدن سیبی خوش طعم و لذیذ، حس متناقضی مملو از هیجان و آرامش را تقدیم شما خواهد کرد. پس اگر در صدد یافتن اقامتگاهی خوب و ارزان هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد هستید، حتما روی نام Alma Hotel کمی بیشتر از سایر اقامتگاه‌ها درنگ کنید.

واحدهای اقامتی هتل آلما مشهد


۵۵ واحد اقامتی دنج و باصفا در ۵ طبقه از یک ساختمان دوست داشتنی در شهر مشهد، عهده دار پذیرایی از مهمانان هتل آلما هستند. این واحدهای اقامتی که هر روز، میزبان وعده صبحانه مهمانان خود هستند، با امکانات مختلف خودشان بستر مناسبی برای میزبانی و مهمان نوازی پدید آورده‌اند. دوش گرفتن در حمام، استفاده از اینترنت بی سیم رایگان، برخورداری از مزایای یخچال، تلفن، چای ساز و مینی بار، تماشای تلویزیون و استراحت در تخت‌های نرم و راحت، مولفه‌هایی هستند که اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آلما مشهد را برای همه راحت و خاطره انگیز می‌کنند.

مکان‌های عمومی هتل آلما مشهد


هتل آلما دارای مکان‌های عمومی مختلفی است که هر یک در طول اقامت شما نقش مهمی می‌آفرینند. برای مثال، شما کافیست به رستوران این اقامتگاه که ظرفیتی ۱۵۰ نفری دارد مراجعه کنید تا از لذت خوردن غذاهای دلچسب در طول سفرتان به شهر مشهد بی نصیب نمانید. پارکینگ سرپوشیده هتل که ظرفیت ۱۵ خودرو را دارد به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید از اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه و بخش پذیرش هتل آلما نیز در اوقات مختلفی از شبانه روز استفاده کنید. ناگفته نماند که لابی این هتل با ظرفیت ۳۵ مهمان و با مساحت ۶۵۰ متر جزو بهترین قسمت‌های آن است.

سرویس‌های هتل آلما مشهد


کارکنان هتل آلما مشهد با برخورد فوق العاده خوبی که دارند شما را شگفت زده خواهند کرد. این کارکنان مجموعه گسترده‌ای از خدمات مختلف را در اختیارتان قرار خواهند داد. برای مثال کافیست شما برای رفت و آمد به منطقه خاصی از شهر درخواست تاکسی بدهید تا در اسرع وقت این سرویس برایتان مهیا گردد. خدمات تنظیم تور، بیدار باش و نظافت همه روزه نیز دیگر سرویس‌هایی هستند که خدمه قسمت‌های مختلفی از هتل آلما مشهد با نهایت دقت و تمرکز ارائه می‌نمایند. همه این موارد باعث می‌شوند که اقامت در هتل آلما مشهد بسیار راحت و لذت بخش شود.

موقعیت مکانی هتل آلما مشهد


شاید هیچ نکته‌ای در مورد هتل آلما به اندازه موقعیت مکانی این اقامتگاه جذاب و جالب توجه نباشد. نزدیکی این هتل به اکثر نقاط مهم و پربازدید شهر از جمله حرم ثامن الحجج واقعا شگفت آور است. در واقع، تنها با یک ربع پیاده روی از هتل آلما می‌توان خود را به حرم رساند. سایر نقاط مهم شهر نیز فقط با چند دقیقه قدم زدن در مشهد یا یک کورس رانندگی در مقابل چشمان شما قد علم خواهند کرد.

اماکن نزدیک به هتل آلما مشهد


فاصله هتل آلما مشهد تا بازار رضا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا موزه مردم شناسی: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا مدرسه علمی عباسقلی خان: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا مصلی تاریخی مشهد: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا پارک وحدت: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا پارک باغ ملی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا بازار جنت: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آلما مشهد تا برج تجاری آلتون: ۵٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است