search
menu

هتل عقیق رضوی مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عقیق رضوی مشهد
امکانات عمومی هتل عقیق رضوی مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عقیق رضوی مشهد تا جاذبه‌های مهم و دیدنی نزدیک

درباره هتل عقیق رضوی مشهد


هتل میان‌رده عقیق رضوی در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح‌شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و اماکن گردشگری از جمله مدرسه و بازارچه عباس قلی خان، گنبد خشتی، خانه تاریخی داروغه است. با توجه به اینکه این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد، جزو هتل‌های نزدیک به حرم به شمار می‌رود. زائرین محترم شهر مشهد در هتل عقیق می‌توانند با ۵ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر امام هشتم برسند. این هتل با دو طبقه و ۴۵ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند. مسافران این هتل از شهرهای مختلف کشورمان با خرید بلیط هواپیما عازم مشهد می‌شوند و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه می‌کنند.

امکانات عمومی هتل عقیق رضوی مشهد


از امکانات عمومی این هتل می‌توان به لابی با ظرفیت ۵۰ نفر، رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، پرینتر، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ با ظرفیت ۱۵ خودرو، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد. فضای عمومی هتل فاقد کتابخانه، فروشگاه، مرکز خرید است، اما از امکانات دیگر ارائه‌شده می‌توان به گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، رستوران بام، اتاق برای افراد سیگاری، کافی‌نت، خودپرداز و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، آپارتمان یک‌خوابه چهار تخته و آپارتمان یک‌خوابه پنج تخته است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به روم سرویس، صبحانه، یخچال، آب رایگان، کمد لباس، تلفن ، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد. مهمانان می‌توانند بنا به نیاز و سلیقه خود و با توجه به تعداد نفراتشان از این هتل اتاق رزرو کنند. دکوراسیون شیک و چیدمان زیبا به همراه نور دهی عالی فضایی دل‌نشین و آرام در هریک از اتاق‌ها ایجاد کرده است. چند نکته مهم رزرو اتاق در هتل عقیق رضوی مشهد این است که ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ است. وضعیت دید اتاق‌های هتل رو به خیابان و محوطه هتل است. اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و کودکان ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌شود و برای بالای ۷ سال نیز به‌طور کامل دریافت می‌شود.

رستوران هتل


هتل عقیق رضوی دارای رستوران شیک و لوکسی است که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان گرامی است. ایجاد این رستوران در هتل باعث شده تا لازم نباشد مهمانان برای صرف غذا به بیرون از هتل مراجعه کنند. این رستوران تمامی سلیقه‌های مهمانان را بر طرف خواهد کرد که خوشنودی آنان را به همراه آورد. لازم به ذکر است پرسنل مرتب و آراسته رستوران نقش بسزایی در رضایت مشتریان دارند.

فاصله هتل عقیق رضوی مشهد تا جاذبه‌های مهم و دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳ کیلومتر
فاصله تا بوستان عباس‌قلی خان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملل: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است