search
menu

هتل آفریقا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آفریقا مشهد
اماکن نزدیک هتل آفریقا مشهد

درباره هتل آفریقا مشهد


هتل آفریقا مشهد از هتل های صاحب نام و قدیمی شهر مقدس مشهد است که تا به امروز با دو دهه فعالیت و ارائه خدماتی رضایت بخش موفق شده که جایگاه ارزشمندی را در میان سایر هتل های این شهر از آن خود کند. خوب است بدانید که این هتل از ۶ طبقه و ۵۲ اتاق شیک و مناسبی برخوردار است. اتاق هایی که هر یک به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته اند و با دکوراسیونی بسیار زیبا طراحی شده اند.
گفتنی است که وجود اتاق های متعدد با نرخ های مقرون به صرفه و پلان‌های اقامتی مختلفی نظیر اتاق دو تخته فولبرد، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق چهار تخته فولبرد و اتاق پنج تخته فولبرد سبب شده است که دست میهمانان در انتخاب واحد اقامتی مناسب خود باز باشد و بهترین اتاق را با توجه به بودجه و تعداد نفرات برای خود برگزینند.
همان طور که گفته شد، هتل آفریقا مشهد از امکانات رفاهی متعددی بهره‌مند است. این هتل با برخورداری از رستورانی با منوی متنوع غذاهای سنتی، قادر است به خوبی از پس تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان گرامی هتل برآید. وجود کارکنان آموزش دیده و کاربلدی که نظافت و پاکیزگی را سرلوحه کار خود قرار می دهد، موجب شده که رستوران هتل از لحاظ نظافت و بهداشت قابل اطمینان باشد و خیال میهمانان از این بابت نیز آسوده باشد.
علاوه بر رستوران، هتل آفریقا مشهد کافی شاپی بسیار باکیفیت را نیز در دل خود جای داده است. این کافی شاپ با خدمات بسیار خوب و قابل قبول خود توانسته است که در سال های اخیر میزبانی شایسته برای میهمانان هتل باشد و انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم را در کوتاه ترین زمان ممکن به آنان ارائه دهد.
از دیگر امکانات بی شمار هتل آفریقا مشهد می توان به لابی (۷۰۰ متر و با ظرفیت ۴۰ نفر)، آسانسور (با ظرفیت ۶ نفر)، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق اشاره کرد. حتی فروشگاهی نیز برای رفاه حال و بی نیازی میهمانان به محیط خارج از هتل در نظر گرفته شده است.
حال که امکانات هتل آفریقا مشهد را برشمردیم، خوب است با خدمات مختلف رفاهی این هتل نیز آشنا شوید. هتل آفریقا مشهد قادر است خدمات متنوعی نظیر اینترنت پرسرعت، خشکشویی، بیدار باش، خدمات تور، سرویس حرم، خدمات خانه داری، تشریفات ویژه، ترانسفر رفت و برگشت، گشت نیم روزی، فتوکپی، پرینتر و دورنگار را به کلیه میهمانان خود عرضه دارد.
البته باید گفت که امکانات و خدمات هتل آفریقا مشهد به این موارد ختم نمی شود، این هتل از واحدهای اقامتی تشکیل شده که از کلیه امکانات رفاهی از قبیل یخچال، تلویزیون اینترنتی، صندوق امانات، مبلمان، پاورسوئیچ، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دراور، کمدلباس و لوازم بهداشتی استحمام برخوردار بوده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع مجهز شده اند. بنابراین اگر دغدغه یافتن هتلی با امکانات بسیار و هزینه اقامتی اندک در سر دارید، هتل آفریقا مشهد می تواند یکی از بهترین گزینه های اقامتی باشد که در مشهد می توانید بیابید.
وجود مزایایی از قبیل موقعیت مکانی مناسب، کارکنانی کاربلد و خوش برخورد، امکاناتی فراوان و خدماتی متنوع دست به دست هم داده اند که هتل آفریقا مشهد به یکی از محبوب ترین هتل های دو ستاره مشهد مبدل شود و زائران و گردشگران بسیاری را به خود جذب کند.

اماکن نزدیک هتل آفریقا مشهد


فاصله هتل آفریقا مشهد تا بازار رضا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آفریقا مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آفریقا مشهد تا پارک کوهسنگی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل آفریقا مشهد تا مجتمع تجاری پروما: ۸ کیلومتر
فاصله هتل آفریقا مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۱۹ کیلومتر
فاصله هتل آفریقا مشهد تا سرزمین عجایب: ۲۱ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است