search
menu

هتل آفاق مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آفاق مشهد
اماکن نزدیک هتل آفاق مشهد

درباره هتل آفاق مشهد


هتل آفاق مشهد از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و خوب شهر مشهد است که با قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در جوار حرم امام رضا علیه‌السلام، آماده میزبانی از زائرانی است که قصد دارند هتلی خوب، اما اقتصادی را برای خود رزرو کنند.
این هتل هشت طبقه حدود سی سال قبل در مکانی به مساحت ۹۰۰ متر احداث و در سال ۱۳۹۳ مجدداً بازسازی شد. گفتنی است که در فرآیند بازسازی هتل آفاق مشهد، برای تقویت استحکامات بنای آن، از سازه‌ای فولادی استفاده شده که بر مقاومت هتل در مقابل بلاهای طبیعی افزوده است. امروزه هتل آفاق مشهد با داشتن ۶۰ واحد اقامتی در پلان‌های مختلف (دوتخته فولبرد، سه تخته فولبرد، چهار تخته فولبرد و سوئیت پنج نفره) قادر است گزینه‌های اقامتی مختلفی را با توجه به بودجه و تعداد نفرات- پیش روی میهمانان و زائران گرامی امام هشتم قرار دهد.

ازآنجایی‌که هتل آفاق مشهد هتلی سه ستاره محسوب می‌شود، انتظار می‌رود که امکانات کاملی را به میهمانان عرضه کند؛ خوشبختانه هتل آفاق این انتظار بجا را برآورده کرده و از این بابت هیچ میهمانی را ناامید نخواهد کرد. هتل آفاق مشهد با ارائه امکانات و خدمات متنوع از قبیل پارکینگ (با ظرفیت ۲۰ خوردو)، اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، آسانسور، سیستم اعلام حریق، خدمات دورنگار، پرینتر و غیره به میهمانان خود، اقامتی آسوده و راحت را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل آفاق مشهد به‌منظور جلب رضایت میهمانان و زائران عزیز، نمازخانه‌ای را در هتل تعبیه کرده است تا میهمانان قادر باشند در فضایی روحانی و دل‌نشین به نیایش بپردازند.
مانند سایر هتل‌های خوب سه ستاره، هتل آفاق مشهد نیز از رستوران شیک و تمیزی برخوردار بوده که قادر است انواع و اقسام غذاهای مختلف لذیذ ایرانی را طبخ و برای میهمانان عزیز هتل سرو نماید. کافی‌شاپ هتل نیز –که از فضایی دل‌نشین و آرام برخوردار است- در اکثر ساعات روز قادر است به میهمانان محترم هتل خدمات ارائه دهد و نوشیدنی‌های سرد و گرم دلخواه میهمانان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهیا کند.

اما در واحدهای اقامتی هتل آفاق مشهد چه امکاناتی وجود دارد؟ هر واحد اقامتی هتل آفاق مشهد به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، میزتحریر، پاورسوئیچ، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن و اسباب و تجهیزات بهداشتی برای استحمام مجهز بوده و با دکور و طراحی بسیار زیبا تزئین شده‌ است. ناگفته نماند که روم سرویس و خدمات خانه‌داری در صورت درخواست میهمانان در هر زمان از روز انجام می‌پذیرد و میهمانان پس از بازگشت به واحد اقامتی خود، می‌توانند اتاق خود را تمیز و مرتب تحویل بگیرند.
همان‌طور که گفته شد، هتل آفاق مشهد در موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی و در شرف حرم مطهر امام هشتم واقع شده است. این خود مزیتی است بزرگ، زیرا میهمانان با پای پیاده نیز می‌توانند از هتل آفاق به حرم مطهر دسترسی داشته باشند. همچنین فاصله هتل آفاق تا دیگر اماکن جذاب گردشگری مشهد نظیر بازار رضا، مجتمع تجاری زیست خاور، مجتمع تجاری الماس شرق، آرامگاه فردوسی و پارک ملت مشهد بسیار اندک بوده و با طی مسافتی حدود ۳۰ دقیقه‌ (خودرو) در دسترس می‌باشند.
درمجموع می‌توان با اطمینان گفت که هتل آفاق مشهد با داشتن امکانات و خدمات فراوان، یکی از گزینه‌های اقامتی خوب شهر مشهد بشمار می‌رود و قادر است اقامت شیرین و آسوده‌ای را پیشکش میهمانان خود کند.

اماکن نزدیک هتل آفاق مشهد


فاصله هتل آفاق مشهد تا حرم امام رضا: ۲۹۷ متر
فاصله هتل آفاق مشهد تا بازار رضا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آفاق مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل آفاق مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل آفاق مشهد تا پارک ملت مشهد: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل آفاق مشهد تا آرامگاه فردوسی: ۲۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است