search
menu

هتل ابریشم مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ابریشم مشهد
اتاق‌های هتل ابریشم مشهد
رستوران هتل ابریشم مشهد
قسمت‌های مختلف هتل ابریشم مشهد
خدمات هتل ابریشم مشهد
اماکن نزدیک به هتل ابریشم مشهد

درباره هتل ابریشم مشهد


هتل ابریشم مشهد از هتل‌های ۲ ستاره شهر مشهد است. این هتل که به خاطر ارزان بودن امکانات خوب و با کیفیتش همواره در زمره اقامتگاه‌های محبوب شهر بوده، در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. افراد پرشماری هستند که هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد و سفر به این شهر، اقامتگاه خود را صرفا بر حسب ارزان بودنش انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز از این دست افراد هستید، پس باید روی Abrisham Hotel حساب ویژه‌ای باز کنید.

اتاق‌های هتل ابریشم مشهد


با توجه به اینکه ساختمان هتل ابریشم ۱۱ سال پس از افتتاحش یعنی در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت، امروزه تمامی اتاق‌های این هتل وضعیت بسیار خوبی دارند. در واقع، کافیست شما هنگام رزرو بلیط هواپیما و انتخاب هتل یکی از ۴۹ باب اتاق در ساختمان ۶ طبقه هتل ابریشم مشهد رزرو کنید تا امکاناتی مثل تلویزیون، کمد، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن و سایر ملزومات مورد نیاز برای اقامتی آسوده را در اختیار داشته باشید. این اتاق‌ها در مجموع دارای ۱۸۰ تخت هستند. جالب است بدانید که روزانه صبحانه‌ای سرشار از انرژی برای شما در اتاقتان سرو خواهد شد.

رستوران هتل ابریشم مشهد


بدون تردید برخورداری یک هتل ۲ ستاره از رستورانی که بتواند بهترین غذاها را در اختیار مهمانان این هتل بگذارد، امتیاز بسیار بزرگی محسوب می‌شود. این شرایط کاملا در مورد هتل ابریشم مشهد صادق است. زیرا در این هتل، رستورانی تعبیه شده که ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را داراست. ناگفته نماند که تنوع غذایی در رستوران هتل ابریشم مشهد بسیار زیاد بوده و جزو برجسته‌ترین ویژگی‌های این رستوران است.

قسمت‌های مختلف هتل ابریشم مشهد


هتل ابریشم غیر از اتاق‌های خوب و رستوران با کیفیت، دارای قسمت‌های مختلفی دیگری نیز هست. این هتل مجهز به یک لابی شیک است که با مساحت ۶۰ متر قابلیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را داراست. آسانسور هتل ابریشم مشهد بخش دیگری از این اقامتگاه محسوب می‌شود که دسترسی مهمانان به طبقات بالاتر را آسان کرده است. اگر برای انجام فریضه نماز قصد خروج از هتل را نداشتید، می‌توانید به نمازخانه مراجعه کنید و در آنجا به عبادت بپردازید. پارکینگ هتل ابریشم مشهد دیگر بخش قابل ذکر در این مکان به شمار می‌رود. این پارکینگ دارای ظرفیا ۵ خودرو بوده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه مشخصی است. ناگفته نماند که در مواقع لزوم شما می‌توانید از پله‌های اضطراری هتل برای خروج از آن استفاده نمایید.

خدمات هتل ابریشم مشهد


با همت و تلاش کارکنان مجرب هتل ابریشم مشهد، مجموعه بسیار خوبی از خدمات مختلف در این اقامتگاه به مهمانان ارائه می‌شوند از آن جمله می‌توان به ارائه خدمات مربوط به کپی، فکس و پرینت، تاکسی سرویس، سرویس باربری، تهیه روزنامه، نظافت مستمر و روزانه، نگهداری از چمدان، خشکشویی و لباس شویی را نام برد. همچنین سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه نیز در هتل ابریشم مشهد ارائه می‌شود که برای استفاده از آن باید مبلغ مشخصی پرداخت کرد. همچنین با استفاده از صندوق امانات هتل ابریشم مشهد می‌توانید امنیت اقامت خودتان را چندین برابر کنید. هتل ابریشم مشهد برای مقابله با آتش‌ سوزی و سایر بلایای طبیعی و غیر طبیعی نیز برنامه‌های مناسبی تدارک دیده و امکانات لازم را فراهم آورده است. ناگفته نماند که پذیرش ۲۴ ساعته هتل ابریشم آماده ارائه بهترین اطلاعات در مورد امکانات و خدمات هتل و همچنین ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد شهر مشهد است.

اماکن نزدیک به هتل ابریشم مشهد


فاصله هتل ابریشم مشهد تا بازار رضا: ۲۳۰ متر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۵۵۰ متر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا مدرسه عباسقلی خان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا مجتمع توریستی بابا قدرت: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا پارک باغ ملی: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا پارک وحدت: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا مرکز خرید آلتون: ۴٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است