search
menu

مهمانپذیر محمدزاده (آبان طلایی) مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی مهمانپذیر محمدزاده (آبان طلایی) مشهد
امکانات مهمانپذیر محمدزاده( آبان طلایی) مشهد
خدمات مهمانپذیر محمدزاده(آبان طلایی) مشهد
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری از مهمانپذیر محمدزاده(آبان طلایی) مشهد

معرفی مهمانپذیر محمدزاده (آبان طلایی) مشهد


اگر می خواهید به شهر زیبای مشهد سفر کنید و از جاذبه های بی نظیر آن لذت ببرید و خود را از هیاهوی زندگی روزمره رها کنید و به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برسانید، بهتر است هتلی را برای اقامت انتخاب کنید که علاوه بر داشتن امکانات خوب و مناسب نزدیک به حرم نیز باشد. مهمانپذیر محمدزاده (آبان طلایی) مشهد یکی از گزینه های بسیار عالی اقامت است که علاوه بر خدمات و امکانات مطلوبی که به زائران حرم مطهر رضوی ارائه می دهد، به دلیل نزدیک بودن به حرم این امکان را برای مسافران فراهم می کند که در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند به راحتی به حرم امام رضا(ع) دسترسی داشته باشند و اقامتی بسیار دلچسب را تجربه کنند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر مشهد از امکانات و خدمات مطلوب هتل آپارتمان محمدزاده نیز بهره مند شوید و از سفر لذت ببرید.

امکانات مهمانپذیر محمدزاده( آبان طلایی) مشهد


امکانات Aban Talayi Hotel به اندازه ای است که انتظار هرکسی را برای یک اقامت شیرین و دلچسب برآورده می کند. با اینکه فاصله هتل تا حرم ناچیز است اما این هتل برای رفاه حال مسافران ۶ نوبت سرویس رایگان به حرم در نظر گرفته است تا مهمانانی که قصد پیاده روی ندارند از آن استفاده کنند. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم در خدمت مسافران قرار دارد تا لحظات خاطره انگیزی را برای آن ها رقم بزند. از امکانات ویژه مهمانپذیر محمدزاده(آبان طلایی) مشهد می توان به داشتن کافی نت و گیم نت اشاره کرد که بسیاری از مهمانان از آن استقبال می کنند. همچنین هتل دارای تالار نیز است که امکان برگزاری مراسم های مختلف را برای مهمانان فراهم می کند. پارکینگ هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد. لازم به ذکر است که این هتل دارای وای فای نیز است که در لابی و اتاق ها به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. کافی شاپ، نمازخانه، آشپزخانه مرکزی و... از دیگر امکانات هتل به شمار می روند.

خدمات مهمانپذیر محمدزاده(آبان طلایی) مشهد


هتل آپارتمان محمدزاده(آبان طلایی) مشهد علاوه بر امکانات گسترده ای که دارد خدمات خوبی را نیز به مسافران ارائه می دهد. کادر مجرب و آموزش دیده این هتل با روی باز و صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند تا مسافران در طول سفر لحظات خوشی را تجربه کنند. گشت نیم روزی که هتل برای مسافران در نظر گرفته است این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا در صورت تمایل به همراه تور نیم روزی هتل از جاهای دیدنی مشهد دیدن کنند. علاوه بر اینکه مهمانان می توانند از داخل هتل خودرو اجاره کنند و در هر منطقه ای از شهر که تمایل دارند رفت و آمد داشته باشند. از دیگر خدمات هتل نیز می توان به خدمات خانه داری، سیستم بیدار باش، خشکشویی و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی مهمانپذیر محمدزاده( آبان طلایی) مشهد تماما مجهز و شیک هستند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت دونفره، سوئیت سه نفره، سوئیت چهار نفره و سوئیت پنج نفره است که مهمانان می توانند براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند و سفری به یادماندنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی مهمانپذیر محمدزاده(آبان طلایی) مشهد تمامی امکانات رفاهی لازم برای یک سفر چندروزه دلپذیر را دارا هستند و بدون شک مهمانان از اقامت در این واحدها پشیمان نخواهند شد. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند تا سفر را برای مهمانان دلچسب و لذت بخش کنند. از دیگر امکانات موجود در آن ها می توان به شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپائی، آشپزخانه، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری از مهمانپذیر محمدزاده(آبان طلایی) مشهد


فاصله هتل طلایی تا پارک تفریحی خورشید: ۳۹۶ متر
فاصله هتل آبان طلایی تا آرامگاه خواجه ربیع: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما: ۸ کیلومتر
فاصله هتل آبان طلایی تا پارک کوهسنگی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل آبان طلایی تا ییلاق شاندیز: ۳۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است