search
menu

خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد


یکی از خانه های مسافر خوب و یک ستاره مشهد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد است. این خانه مسافر فاصله کمی تا جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و حرم مطهر دارد و مهمانان می توانند در کمترین زمان به آن ها دسترسی داشته باشند. امکانات رفاهی فراهم شده در خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد بسیار مناسب و مطلوب هستند و این هتل برای مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما مشهد قصد تجربه اقامت راحت و مقرون به صرفه دارند، گزینه مناسبی به حساب می آید. کارکنان خانه مسافر 35 Hotel Apartment کاردان و زحمتکش هستند و برای تأمین کردن اقامت خوش و دلنشین برای مهمانان تلاش می کنند.

امکانات کلی هتل


در خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۰ خودرو برای پارک ماشین هایشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۱۶ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات،زنگ هشدار، اتاق چمدان، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل پرینت، خدمات تور، گشت نیم روزی (با هزینه و هماهنگی)، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند.پرسنل هتل خوش برخورد و صبور هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب اتاق و ۳۲ تخت است. مهمانان می توانند از میان اتاق ها با امکانات متنوع، اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و اتاق کانکت پنج تخته هستند.
تمام اتاق ها دکوراسیون و چیدمان زیبا و ترکیب رنگی هماهنگ و دلنشین دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مناسب نظیر مبلمان، میز، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های خبری و استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش(اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند. داخل اتاق های هتل آشپزخانه های کوچکی طراحی شده اند که دارای سینک ظرفشویی، اجاق گاز، کابینت، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه می توانند خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند. برخی اتاق ها دارای بالکن بوده و در صورت درخواست مهمان قابل رزرو هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه تشکیل می دهد.
در تمام طبقات پله های اضطراری وجود دارند. اقامت در اتاق های این هتل راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل یک رستوران با ظرفیت ۱۶نفر وجود دارد که مهمانان برای صرف صبحانه می توانند در ساعات معینی از صبح به آن مراجعه و از خوراکی و نوشیدنی های آماده شده نوش جان کنند. یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت و صرف خوراکی های لذیذ است.

فاصله خانه مسافر عمارلو (هتل ۳۵) مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مجموعه موزه های آستان قدس رضوی: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد: 22.7 کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است