search
menu

هتل قصر مریوان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قصر مریوان
امکانات و خدمات عمومی هتل قصر مریوان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل قصر مریوان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل قصر مریوان


هتل قصر در شهر زیبای مریوان در استان کردستان واقع شده است. این هتل یک ستاره در اواخر دهه ۷۰ شمسی ساخته شد و به تازگی بازسازی شده است تا مسافران اقامتی بهتر و راحت تر را تجربه کنند. این اقامتگاه برای مسافرانی که با خانواده سفر می کنند بسیار مناسب است. نکته قابل توجه درباره هتل قصر این است که در نزدیکی دریاچه معروف زریوار قرار دارد و حتی با حدود ۲۵ دقیقه پیاده روی می توان به این دریاچه کم نظیر رسید. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، می توانید به فرودگاه بین المللی سنندج بروید و سپس از آنجا به مریوان برسید؛ فاصله هتل قصر تا فرودگاه سنندج ۱۴۴ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل قصر مریوان


این اقامتگاه به صرفه و متناسب با اقامتی آسوده، دارای امکاناتی است تا مسافران کمبودی را حس نکنند و سفری خوش و به یادماندنی داشته باشند. این امکانات و تجهیزات شامل این موارد هستند: لابی با مبلمان و تلویزیون، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، فروشگاه، محوطه ای سرسبز، پارک بازی کودکان، صندوق امانات، اتاق نگهداری چمدان، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، فکس و کپی. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات بیدار باش هم دارد. اگر علاقه مند به گردش در شهر با برنامه ریزی دقیق هستید، از خدمات تور هتل و همچنین از آژانس مسافرتی هتل برای تهیه بلیط و غیره بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


خود ساختمان هتل ۴ طبقه است که دارای ۱۲ اتاق است، شامل انواع اتاق های یک نفره، دو نفره و بیشتر. علاوه بر آن ۱۰ باب سوئیت هم در محوطه این هتل قرار دارد که شامل ویلاهای دوبلکس با بالکن هستند. اتاق های این هتل دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام با دوش، لوازم و وسایل بهداشتی مانند حوله، شامپو و صابون، دمپایی، میز تحریر، صندلی، رخت آویز، کمد لباس، گاو صندوق، تلفن داخلی و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. همچنین در سوئیت های هتل قصر مریوان آشپزخانه با گاز و ظرفشویی و وسایل دیگر آن، میز، مبلمان، میز غذاخوری و بالکن وجود دارد؛ که طراحی و دکوراسیونی زیبا دارند. در اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی و در سوئیت ها سرویس بهداشتی ایرانی تعبیه شده است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل قصر مریوان دارای محوطه ای با فضای سرسبز و چشم نواز و تخت های چوبی است که پارک بازی کودکان هم در آن تعبیه شده است تا کودکان در فضای باز به شادی و بازی بپردازند. در محوطه این هتل با آب و هوای خوش آن لذت ببرید و با خانواده و همراهان خود اوقاتی دلچسب و خاطره انگیز را داشته باشید و از اقامت خود راضی باشید.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپ هتل قصر مریوان انواع خوراک های ایرانی و محلی و خوراک های دریایی را میل کنید و اوقاتی خوش را در کنار خانواده سپری کنید. در چایخانه سنتی هتل می توانید ساعاتی را در فضایی دنج و دلنشین مملو از آرامش بگذرانید.

فاصله هتل قصر مریوان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه زریوار: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مجموعه گردشگری تفریحی خورشید زریوار: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا آبشار گویله: ۴۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا دشت بیلو: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا روستای اورامانات: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است