search
menu

هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان
اماکن نزدیک هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان

درباره هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان


باغ تاریخی متولی باشی ماهان بین سال‌های ۱۲۵۰ تا ۱۲۶۴ هجری قمری به دستور فضل الدین قره باغی معروف به بیگلر بیگی حاکم در زمان حکومت محمد شاه قاجار جهت سکونت متولی باشی در مجاور آستانه شاه نعمت الله ولی ساخته شد. هتل سنتی متولی در تاریخ ۱۳۱۰ به شماره ثبت ۱۳۲ به همراه مجموعه شاه نعمت الله ولی در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
ساختمان هتل باغ سنتی متولی باشی، حدود ۱۸۰ سال قدمت دارد و شما با اقامت در این هتل احساس می‌کنید در یک جاذبه‌ گردشگری اقامت دارید. آغاز کاربری هتل سنتی متولی باشی ماهان به عنوان هتل باغ نیز در سال ۱۳۹۲ انجام شده است.. هتل سنتی متولی باشی ماهان با تعداد ۸ واحد و ظرفیت ۲۲ نفر در دو طبقه بدون آسانسور آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما عزیزان می‌باشد.
اتاق‌های هتل سنتی متولی باشی به دو تخته دابل( تخت اضافه)، دو تخته تویین، سه تخته: یک تخت دابل و یک تخت سینگل، چهار تخته: یک تخت دابل و دو تخت سینگل تقسیم بندی شده است. امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان: یخچال، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، حمام، اینترنت در اتاق و تلفن را نام برد.
اتاق‌‌های هتل فضای قدیم را تداعی می‌کنند و آرامشی دو چندان را به وجود آورده‌اند. قابل ذکر است، به دلیل اینکه این هتل باغ در نوبت ثبت جهانی می‌باشد و امکان تغییر و دست بردن در اتاق‌ها وجود ندارد، اتاق‌‌ها فاقد سرویس بهداشتی می‌باشند و برای استفاده از این امکانات باید به لابی و راهرو مراجعه نمایید.
باغ و فضای سبز هتل سنتی متولی باشی ماهان به قدری زیبا است که خارج شدن از محوطه‌ هتل را برایتان دشوار می‌کند. قدم زدن در مسیر زیبای پیاده‌روی در یک باغ سنتی ایرانی چیزی نیست که آدم بتواند به سادگی از آن صرف نظر کند. هتل سنتی متولی باشی ماهان یک حیاط بزرگ دارد که در وسط حیاط یک حوضه قشنگ ساخته شده است و از وسط حیاط هتل آب رودخانه رد می‌شود و در تابستان واقعا لذت خاصی برای انسان به ارمغان می آورد.
جالب است بدانید که هتل سنتی متولی باشی ماهان دارای رستوران سنتی با منویی متنوع از غذاهای لذیذ ایرانی است. ساعات کاری رستوران به این شرح می باشد صبحانه ۷:۰۰ الی ۸:۳۰ ، نهار و شام ۱۱:۰۰ الی ۲۳:۰۰. همچنین داخل هتل فروشگاه برای تهیه سوغاتی برای مهمانان گرامی آماده ارائه خدمات می‌باشد. هتل سنتی متولی باشی ماهان برای کسانی که به دنبال استراحت و دوری از شلوغی و ازدحام هستند، انتخاب خوبی است. اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان هم یکی دیگر از گزینه‌های ایده آل اقامت در شهر ماهان می‌باشد. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت فروش بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان


فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا قلعه دختر کرمان: ۳۱ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا گنبد مشتاقیه کرمان: ۳۲ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا بازار گنجعلی خان کرمان: ۳۳ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا پایانه مسافربری کرمان: ۳۳ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا کاروانسرای حاج آقا علی کرمان: ۳۴ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا مسجد گنجعلی خان کرمان: ۳۵ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا نمایشگاه بین المللی کرمان: ۳۹ دقیقه با ماشین
فاصله هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان تا فرودگاه بین المللی کرمان: ۴۱ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است