search
menu

اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی گدین

درباره اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان


اقامتگاه بوم گردی گدین در شهر ماهان استان کرمان واقع شده است. اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان در بهترین نقطه این منطقه و در زمینی وسیع و در دل باغی سرسبز و ۷۰ ساله قرار دارد. شهر ماهان به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه های پلوار و جوپار از آب و هوای معتدلی برخوردار است و طبیعت سرسبز و بسیار زیبایی دارد.
شهر ماهان جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و موجب رشد صنعت اکوتوریسم این منطقه شده است. اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان دارای ۱۱ باب اتاق است و در مجموع این اتاق‌ها ۵۰ نفر ظرفیت دارد، جالب اینکه پنجره اتق ها رو با باغ باز می‌شود.
همچنین یک سالن بزرگ برای پذیرایی از تور‌های گردشگری با ظرفیت ۳۰ نفر در آن واقع شده است. سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق‌ها کولر و پکیج و همه اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی مستقل هستند. بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان فاصله کمی با باغ شاهزاده و شاه نعمت الله دارد و در میان انبوهی از باغ‌های زیبای شهر ماهان واقع شده است.
در حیاط زیبای اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان درختان انگور و انار سرسبز همراه با آلاچیق‌هایی قرار دارد که فضایی دلنشین را ایجاد کرده است. پشت بام این اقامتگاه چشم اندازی زیبا از شهر ماهان با خانه‌های بومی و باغ‌های زیبای آن را تقدیم میهمانان گرامی می‌کند. در اقامتگاه بوم گردی گدین ماهان انواع صبحانه و غذا‌های محلی مثل آبگوشت، بزقرمه، کشک بادمجان، اشکنه سرو می‌شود.
همچنین از جمله دیگر امکاناتی که برای رفاه حال و آسایش گردشگران آماده شده: مثل پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، سرویس دهی اینترنت، خدمات لباسشویی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور های گردشگری محلی برای مسافران فراهم شده است. جالب است بدانید که گردشگران می توانند در تفریحاتی مثل گشت های محلی شرکت و از سوغات این منطقه خریداری نمایند.
از جمله جاذبه های شهر ماهان می توان به باغ شاهزاده که در دوران قاجار ساخته شده، حمام باغ شاهزاده، آرامگاه شاه نعمت الله ولی با معماری بسیار زیبا، خانه شترگلو، هفت باغ، آسیاب بادی و پارک تیگران اشاره کرد. علاوه بر این، هتل باغ سنتی متولی باشی ماهان هم یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر ماهان به شمار می‌رود.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی گدین


فاصله تا آرامگاه شاه نعمت الله ولی: ۲ کیلومتر (۶ دقیقه)
فاصله تا عمارت شترگلو: ۳ کیلومتر (۸ دقیقه)
فاصله تا باغ تاریخی شاهزاده ماهان: ۳.۶کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله تا یخدان لنگر: ۴.۵ کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله تا روستای قناتغستان: ۱۰ کیلومتر (۱۳ دقیقه)
فاصله تا روستای سه کنج (آبشار سه کنج): ۱۸ کیلومتر (۲۲ دقیقه)
فاصله تا پایانه مسافربری کرمان: ۳۹ کیلومتر (۳۳ دقیقه)
فاصله تا شهر کرمان: ۳۶ کیلومتر (۳۴ دقیقه)
فاصله تا ایستگاه راه آهن کرمان: ۴۱ کیلومتر (۳۵دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان: ۴۹ کیلومتر (۴۷ دقیقه)

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است