search
menu

مجتمع نور محلات

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع نور محلات
امکانات مجتمع نور محلات
خدمات مجتمع نور محلات
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مجتمع نور محلات تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مجتمع نور محلات


محلات یکی از شهرهای فوق العاده زیبای ایران است که در استان مرکزی قرار گرفته و به دلیل طبیعت بی نظیری که دارد به هلند ایران شهرت دارد. هرآن چیزی را که شما برای لذت بردن از یک سفر توقع داشته باشید می توانید در این شهر پیدا کنید. وجود باغ گل های فراوان و رنگارنگ جلوه ای با شکوه به شهر محلات بخشیده که تماشای آنها حقیقتا تاثیر شگفت انگیزی بر روح و روان دارد. علاوه برآن محلات دارای آب و هوای بسیار عالی همراه با چشمه های متعدد از جمله چشمه های آب گرم است که این شهر را به یکی از انتخاب های فوق العاده برای گردشگری در کشور تبدیل می کند. وجود آثار تاریخی فراوان در کنار این آب و هوای بی نظیر سفر به شهر محلات را خاص تر و زیباتر می کند. مجتمع نور محلات در این شهر قرار گرفته و با امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی که دارد لذت سفر به شهر محلات را برای مسافران دوچندان می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر توریستی جذاب محلات، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده نابی را برای خود رغم بزنید.

امکانات مجتمع نور محلات


امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی که در مجتمع نور محلات وجود دارد این هتل را به یکی از اصلی ترین انتخاب های گردشگران شهر تبدیل کرده است. محیط مجتمع با فضای سبز پوشیده شده که اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کند. رستوران مجتمع با ظرفیت روزانه ۱۰۰ نفر انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را به مسافران ارائه می کند.
استخر سرپوشیده هتل با تمام امکاناتی که دارد در اختیار مهمانان ساکن هتل قرار دارد و مسافران می توانند هرزمانی که تمایل داشته باشند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند. پارکینگ نیز از دیگر امکانات رایگان این مجتمع است که تا ۱۰۰ خودرو ظرفیت دارد. همچنین مجتمع دارای یک شهربازی سرپوشیده بزرگ است که محیطی بسیار زیبا و دلچسب را برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می کند. علاوه برآن مجتمع دارای سالن ورزشی و سالن بیلیارد نیز است که برای علاقه مندان به ورزش گزینه بسیار مناسبی هستند. از دیگر امکانات موجود در مجتمع می توان به سونا، جکوزی، اتاق بازی، گیم نت، کافی شاپ، چای خانه سنتی و... اشاره کرد.

خدمات مجتمع نور محلات


مجتمع نور محلات علاوه بر امکانات فراوانی که دارد خدمات خوبی را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. پرسنل مجرب مجتمع با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند و همین مسئله اقامت را برای مسافران زیبا و دلپذیر می کند. پذیرش مجتمع به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. این مجتمع دارای خدمات خشکشویی است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. خدمات روم سرویس نیز در مجتمع فعال است و این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا درهرساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. مجتمع دارای اتاق چمدان نیز است که مسافران می توانند چمدان و وسایل اضافه خود را در آن نگهداری کنند. از دیگر خدمات مجتمع می توان به خدمات اتو، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


مجتمع نور محلات در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و از این جهت ساختمانی نوساز و شیک دارد. این مجتمع در ۲طبقه بنا شده و ۲۴واحد اقامتی دارد. انواع واحدهای اقامتی مجتمع شامل اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئیت یکخوابه برای ۵ نفر و سوئیت دوخوابه دوبلکس برای ۷ نفر است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی مجتمع نور محلات تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به حمام، سرویس فرنگی، شوفاژ، میز و صندلی، مبلمان، تلویزیون و... اشاره کرد.

فاصله مجتمع نور محلات تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا سرچشمه: ۳ کیلومتر
فاصله تا آتشکده آتشکوه: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا آبگرم: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا غار نخجیر: ۴۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است