search
menu

هتل کوهرنگ کوهرنگ

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوهرنگ
امکانات هتل کوهرنگ
خدمات هتل کوهرنگ
واحدهای اقامتی هتل کوهرنگ
امکانات واحدهای اقامتی هتل کوهرنگ
موقعیت مکانی هتل کوهرنگ
اماکن دیدنی نزدیک هتل کوهرنگ

درباره هتل کوهرنگ


هتل کوهرنگ (به انگلیسی: Koohrang Hotel) در مکانی خوش منظره و در طبیعت بسیار دیدنی شهرستان زیبای کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری واقع شده است. این هتل سه ستاره که از ۳۰ واحد اقامتی در سه طبقه تشکیل شده، قادر است به شایستگی از گردشگرانی که بلیط هواپیما سفرمارکت را برای گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیز در این مقصد جذاب و تماشایی خریداری می کنند، میزبانی کند و لحظات خوش و شیرینی را از اقامت در این شهر دوست داشتنی برایشان رقم بزند.

امکانات هتل کوهرنگ


از آنجایی که هتل کوهرنگ اقامتگاهی سه ستاره محسوب می شود، طبیعتا انتظار می رود که امکانات فراوانی را در خود جای داده باشد. خوشبختانه هتل کوهرنگ در سال های اخیر ثابت کرده که در حد استانداردهای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما چارتر ظاهر شده و توانسته است با امکانات متعدد و متنوع خود، رضایت حداکثری گردشگران را جلب کند. گفتنی است که این هتل از پارکینگی با ظرفیت ۲۰ خودرو برخوردار بوده و کافی شاپی با گنجایش ۷۶ نفر را در خود جای داده است. رستوران چهارفصل هتل که در طبقه همکف و روی آبشار واقع شده، غذاهای متنوع و رنگارنگی را در منوی خود گنجانده و فضای دلنشینی را به میهمانان هتل برای صرف غذاهای لذیذ و چرب و چیلی خود ارائه داده است.
مرکز خرید، کتابخانه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، پارک کودک، سالن بیلیارد، فروشگاه، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، گیم نت، زمین تنیس و ... از دیگر امکاناتی است که گردشگران می توانند با رزرو اتاقی در هتل کوهرنگ از آن ها بهره مند گردند. ناگفته نماند که به منظور رفاه بیشتر گردشگران، سالن ورزشی مجهزی در فضای داخلی این هتل تعبیه شده تا میهمانان به ورزش حتی در طول تعطیلات تشویق شوند و هیچ عذر و بهانه ای برای تنبلی و عدم تحرک فیزیکی در طول تعطیلات نداشته باشند.

خدمات هتل کوهرنگ


افزون بر امکانات یاد شده، هتل کوهرنگ قادر است خدمات بی شماری از قبیل: خانه داری، پذیرش شبانه روزی، خدمات تور، خرید بلیت هواپیما، خدمات برای معلولین، بیدار باش، خدمات پزشکی، گشت نیم روزی و تشریفات ویژه را به میهمانان خود عرضه دارد و اقامتی بیادماندنی سرشار از آرامش را برای آن ها رقم بزند.

واحدهای اقامتی هتل کوهرنگ


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، ۳۰ واحد اقامتی در این هتل گنجانده شده تا دست جهانگردان و خریداران بلیط هواپیما کوهرنگ در انتخاب مکانی متناسب با نیازهایشان باز باشد. واحدهای اقامتی هتل به شکلی بسیار زیبا با تکیه بر معماری سنتی طراحی و با تاثیر از دکوراسیون فضای منازل بومی این منطقه چیدمان شده اند. وجود کلیه تجهیزات اقامتی و رفاهی در این هتل، نوید اقامتی خاطره انگیز را در این مکان می دهد و لحظاتی خوش و بیادماندنی را در شهرستان تماشایی کوهرنگ و در دل طبیعت سرسبز و دیدنی این منطقه تضمین می کند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل کوهرنگ


وجود اسباب و وسایلی نظیر یخچال، تلویزیون، کمد لباس، دراور، میز تحریر، رخت آویز، آباژور و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها موجب شده که میهمانان هتل هیچ نیازی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل از سیستم تهویه مطبوع برخوردار بوده و به سیستم اطفاء حریق تجهیز شده است.

موقعیت مکانی هتل کوهرنگ


هتل کوهرنگ در محیطی بسیار خوش آب و هوا و باصفا، در نزدیکی برخی از محبوب ترین اماکن دیدنی کوهرنگ واقع شده است. بدلیل قرار گرفتن این هتل در نزدیکی پیست اسکی کوهرنگ این امکان برای گردشگرانی که برای تجربه ورزش هیجان انگیز اسکی بلیت هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، فراهم آمده تا با اقامت در این مکان در اندک زمانی با صرف هزینه ای ناچیز به این محل دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل کوهرنگ


فاصله هتل تا آبشار تونل کوهرنگ: ۱.۷۳ کیلومتر
فاصله هتل تا چشمه دیمه: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا غار یخی چما:‌ ۲۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست اسکی کوهرنگ:‌ ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا چشمه شیخ علی خان: ‌۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است