search
menu

هتل کینو کوهرنگ

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کینو کوهرنگ
امکانات عمومی هتل کینو کوهرنگ
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کینو کوهرنگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کینو کوهرنگ


هتل کینو کوهرنگ یکی از هتل‌های تازه تأسیس در منطقه کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است. این هتل میان رده فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. با توجه به اینکه ساختمان این هتل در سه‌طبقه ساخته‌شده و دارای ۲۰ باب اتاق است، با انتخاب این هتل مطمئناً اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. این هتل زیبا در محیطی باصفا و دل‌باز واقع‌شده و اقامتی توأم با سکوت را به ارمغان می‌آورد. به دلیل موقعیت جغرافیایی این هتل در روستای ملک‌آباد تا جاذبه‌های گردشگری و طبیعی مانند آبشار تونل اول کوهرنگ، چشمه دیمه و پیست اسکی کوهرنگ بازدید کنید که فاصله بسیار اندکی با این هتل دارند، بی‌شک مسافران با گشت‌وگذار در این مناطق لذت خواهند برد. در هنگام بهار و تابستان با خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه روحتان را زنده کنید. علاوه بر این‌ها، نظافت و تمیزی در این هتل حرف اول را می‌زند و کارکنان نیز بسیار مجرب و مؤدب بوده و برخورد خوشی با مسافران دارند.

امکانات عمومی هتل کینو کوهرنگ


لابی موجود در این هتل دارای ظرفیت ۵۰ نفری بوده و در هنگام ورود با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که با گشاده‌رویی به استقبال مسافران می‌آیند. پارکینگ در این هتل دایر شده است و با ظرفیت ۲۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای نیز در لابی Keyno Hotel Koohrang هتل ارائه می‌شود که باید بابت استفاده از آن هزینه پرداخت کنید. تاکسی‌سرویس موجود در لابی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که ماشین ندارند و برای گشت‌وگذار می‌توانند از این خودروها استفاده کنند. اتاق چمدان نیز برای نگهداری از چمدان‌ها و وسایل مسافران دایر شده است. هر سه‌طبقه از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. برای معلولین و مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها در میان طبقات اول تا سوم قرار دارند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته. با توجه به اینکه تمامی اتاق‌ها دارای ظرفیت مشخصی هستند، بنابراین در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان دقت داشته باشید، زیرا هیچ‌یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به روم سرویس، یخچال، میز کار، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از آب رایگان و کمد لباس و مبلمان نیز بهره‌مند شوید. سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی در تمامی اتاق‌های این مجموعه تعبیه‌شده است. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از مینی بار با هزینه بهره‌مند شوید. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان بوده و برای بالای ۵ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد. استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده و مسافرانی سیگاری باید به محوطه هتل سر بزنند.

امکانات تفریحی هتل


برای بازی کودکان نیز در محوطه زمین‌بازی تعبیه‌شده است، همچنین برای بزرگ‌سالان زمین ورزشی دایر گردیده‌اند.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل در هر سه وعده غذایی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. به یاد داشته باشید که وعده صبحانه را می‌توانید در اتاقتان نوش جان کنید و برای وعده‌های دیگر به رستوران رفته و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید.

فاصله هتل کینو کوهرنگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجموعه ویلاهای روستای ملک‌آباد: ۴۵۰ متر
فاصله تا آبشار تونل کوهرنگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز ورزشی چلگرد: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی کوهرنگ: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است