search
menu

هتل سان رایز کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل سان رایز کیش
امکانات عمومی هتل سان رایز کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سان رایز کیش
رستوران هتل سان رایز کیش
فاصله هتل سان رایز کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره ‌هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز یکی از هتل‌های ۳ ستاره در جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۲ در مقابل مرکز خرید پردیس ۲ مورد بهره‌برداری قرارگرفته و از آن روز تاکنون میزبان مسافرانی است که جزیره کیش را به‌عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. هتل سان رایز کیش دارای ساختمانی ۴ طبقه بوده و دارای ۶۱ واحد اقامتی مجزا است. هتل سان رایز کیش جهت ارتقای سطحی کیفی خدمات و به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در سال ۱۳۹۷ بر اساس آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری موردبازسازی کامل قرارگرفته است. موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که در میان مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش واقع‌شده و همین مورد مژده به دوستداران خرید است، با تهیه بلیط چارتر کیش می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل سان رایز کیش


پذیرش هتل نیز به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به کاربران است و خدماتی نظیر خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس و خدمات فکس و کپی با هماهنگی این بخش در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین برای سهولت رفت‌وآمد در سطح شهر کیش و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند برج ایفل کیش، اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره و چندین مرکز خرید با هماهنگی پذیرش هتل اقدام به کرایه اتومبیل کنند. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید بدین امر توجه داشته باشند. در لابی هتل نیز می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به‌صورت نامحدود بهره‌مند شوید. برای بالا و پایین رفتن در میان طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. در ورودی هتل نیز می‌توانید از دستگاه واکس کفش بهره‌مند شوید. درصورتی‌که تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان فاصله وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان بسپارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سان رایز کیش


انواع اتاق‌های هتل سان رایز در کیش عبارت‌اند از اتاق دوتخته، سوئیت یک‌خوابه سه نفره و سوئيت یک خوابه چهار نفره. هیچ‌یک از اتاق‌ها در این هتل ظرفیت اضافی ندارند، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو این اتاق‌ها به تعداد نفراتتان دقت داشته باشید. اتاق‌های هتل سان رایز کیش شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، کمد لباس، روم سرویس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، صندوق امانات و حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. لازم به ذکر است که دسترسی به اینترنت وای فای در داخل اتاق‌ها نیز امکان‌پذیر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای بالای رده سنی ۵ سال به‌طور کامل همانند افراد بزرگ‌سال دریافت می‌گردد.

رستوران هتل سان رایز کیش


وعده صبحانه به‌صورت رایگان و سلف‌سرویس در رستوران هتل سان رایز کیش ارائه می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی مانند ناهار یا شام به رستوران هتل سان رایز مراجعه نمایند. کافی‌شاپ مجلل این هتل نیز در لابی دایر شده و گزینه مناسبی برای صرف میان وعده به شمار می‌رود.

فاصله هتل سان رایز کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۲ کیلومتر
فاصله تا حافظیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا پدیده شاندیز: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است