search
menu

هتل جهانگردی خوی

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی خوی
امکانات کلی هتل جهانگردی خوی
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگردی خوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی خوی


هتل جهانگردی خوی از هتل های ۲ ستاره شهر خوی است. شهر خوی در ۱۳۵ کیلومتری ارومیه قرار دارد و از شهرهای پرجمعیت استان آذربایجان غربی است. این هتل از قدیمی‌ترین هتل های شهر خوی محسوب می‌شود. هتل جهانگردی در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده و از تجربه فراوانی در زمینه هتل داری برخوردار است. بازسازی هتل در سال ۱۳۹۳ موجب بهبود کیفیت و رونق بیشتر آن شده است. این هتل ۲ طبقه است و قابلیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را دارد. هتل جهانگردی در خیابان انقلاب قرار دارد و از ویژگی های مثبت آن نزدیکی به جاذبه های شهر خوی است. شهر خوی دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی منحصر به فردی است که با اقامت در هتل جهانگردی به راحتی می‌توانید از آنها بازدید کنید. چنانچه دوست دارید سفری اقتصادی داشته باشید، هتل جهانگردی یکی از گزینه های مقرون به صرفه به شمار می‌رود. با خرید آنلاین بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید به این شهر دوست داشتنی سفر کنید.

امکانات کلی هتل جهانگردی خوی


امکانات مناسبی در هتل جهانگردی برای مهمانان فراهم شده است تا اقامت راحتی را تجربه کنند. از امکانات اساسی این هتل دو ستاره می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و رستوران اشاره کرد. امکانات دیگر هتل شامل صندوق امانات، لابی، فکس، فتوکپی، پرینتر، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع و پله اضطراری است. استفاده از پارکینگ هتل برای مهمانان رایگان است و گنجایش ۱۵ خودرو دارد؛ لازم به ذکر است هتل در خارج از محدوده ترافیک قرار دارد. برای آسایش مهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات قرارگرفته است. فضای سبز هتل محل مناسبی برای قدم زدن است.
برای گردش در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. در این هتل خدمات خانه داری، تهیه بلیط، بیدار باش و باربری به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل جهانگردی به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند و با پشتکار ویژه‌ای وظایف خود را انجام می‌دهند. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به هتل جهانگردی ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل جهانگردی خوی در مجموع دارای ۱۳ اتاق و ۲۶ تخت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های دو تخته دوبل، دو تخته تویین و سوئیت دو نفره است. اتاق ها ساده و راحت هستند و داخل آنها تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت موجود است. تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند و چشم انداز خوبی به سمت خیابان و فضای سبز هتل دارند. از امکانات داخل اتاق ها می‌توان به یخچال، مینی بار، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، مبلمان، اینترنت رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و وسایل بهداشتی اشاره کرد. ناگفته نماند اقامت کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و بالای ۷ سال تمام بها محسوب می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد. این رستوران گنجایش پذیرایی از ۱۵۰ مهمان را دارد. هر ۳ وعده غذایی در رستوران سرو می‌شود. فراموش نکنید ساعت سرو صبحانه ۷ الی ۹:۳۰، ناهار ۱۲ الی ۱۵ و شام از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ است. انواع غذاهای ایرانی و سنتی در رستوران سرو می‌شوند. همچنین رستوران های باکیفیتی در نزدیکی هتل قرار دارند که اگر تمایل داشته باشید می‌توانید به آنها سر بزنید.

فاصله هتل جهانگردی خوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گلستان: ۹۰۰ متر
فاصله تا دروازه سنگی: ۹۵۰ متر
فاصله تا کاروانسرای تاریخی خان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه کبیری: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه خوی: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است